SMG przejmie obsługę TVN od domu mediowego MediaCom Warszawa. Procedury przetargowe rozpoczęły się w kwietniu br. Oprócz SMG o obsługę stacji walczyły MEC, Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Havas Media oraz PHD. Na krótkiej liście znalazły się dwie agencje: SMG oraz PHD.
– Bardzo wysoka jakość myślenia strategicznego, nowatorskie i poparte zaawansowaną analityką podejście do planowania komunikacji, wynikające ze zrozumienia naszych celów biznesowych oraz zaangażowanie i doświadczenie zespołu, który będzie dla nas pracował, to czynniki decydujące o wyborze SMG – uzasadnia wybór SMG Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu TVN.
Zobacz również
Obsługą Grupy TVN w ramach SMG zajmie się zespół kierowany przez Sebastiana Szade, Communications & Business Directora w SMG Starcom. SMG rozpocznie współpracę z Grupą TVN od kampanii promocyjnych jesiennych ramówek. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.