Przetarg dotyczył obsługi w obszarze planowania i zakupu wszystkich mediów dla producenta materiałów izolacyjnych marki ISOVER. Do procedur przetargowych zaproszone zostały łącznie cztery agencje, których nazwy nie zostały ujawnione, podobnie jak wartość budżetu.
– Bardzo sobie cenimy współpracę z agencją Starcom, ponieważ kluczowe znaczenie ma dla nas profesjonalizm zespołu i kreatywność proponowanych rozwiązań, a to wyróżniało ofertę Starcomu na zakup mediów do naszej najnowszej kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła”. Konkurencyjna oferta finansowa, przypieczętowała naszą decyzję o kontynuowaniu współpracy. – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wynik przetargu oznacza dla agencji Starcom realizację mediową szerokozasięgowej kampanii wizerunkowej ISOVER – Dom pełen ciepła, której trzonem jest reklama telewizyjna, wspierana przez działania PR, reklamę w prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz outdoor.