Każdy oddany w ten sposób sprzęt oznacza wyższe wsparcie jakie T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce.
– Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem, czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję – mówi Joanna Sadzik, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.
Zobacz również
Podarujmy razem nawet 1 000 000 zł
Co łączy Szlachetną Paczkę i T-Mobile? Budują relacje, tworzą połączenia, łączą ludzi, wspierają innych w zmienianiu otaczającego świata, by był lepszym miejscem. A teraz, T-Mobile i Szlachetną Paczkę łączy też recykling starych telefonów, które wspierają niesienie mądrej pomocy. Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki.
– Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
W pomoc Szlachetnej Paczce angażują się też sami pracownicy T-Mobile. W ramach wolontariatu pracowniczego w 2023 roku tworzą paczki dla potrzebujących rodzin.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ty też możesz włączyć się we wspólną akcję
W akcję „Stare telefony działają cuda” zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju. Możesz więc przynieść niepotrzebny sprzęt do najbliższego punktu i tym samym wesprzeć nie tylko dobro planety i klimatu, ale także najbardziej potrzebujących ze Szlachetnej Paczki. Nie trzeba być klientem T-Mobile, by wziąć udział w akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania promowana będzie działaniami PR, w kinach, w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.
PS Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech.
PS2 Firma bp i Szlachetna Paczka razem pomagają uchodźcom
Bezprecedensowy projekt, jakim jest Solidarna Paczka – specjalna edycja Szlachetnej Paczki zorganizowana dla uchodźców – jest możliwy dzięki długofalowej współpracy między środowiskiem biznesowym – firmą bp – a organizacją społeczną Stowarzyszeniem WIOSNA.