Żyj zdrowo od teraz” – tak w skrócie można streścić przesłanie kampanii WITALNA POLKA, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na konieczność zajęcia się swoim zdrowiem. Za kreację i realizację kampanii odpowiada CAE Agency, za PR – Fama PR, zaś za walory merytoryczne – F2F Evolution we współpracy z Fundacją MSD dla Zdrowia Kobiet. Kampanię wsparły m.in. takie brandy jak: ING Życie, Adrian Fabryka Rajstop, dr Irena Eris i Nestle.
Kampania realizuje swoje założenia poprzez spoty emitowane w TVP (kampania 2-tygodniowa), sieci kin Multikino (5 miast), kampanię internetową, outdoroową (Warszawa), radiową (ZET Gold) oraz sieć Look TV. Platformą komunikacji jest portal edukacyjny www.vitalforum.pl, na którym dostępne jest bezpłatne wydawnictwo „Witalna Polka”, zawierające kilkaset porad dla kobiet związanych z uniknięciem największych zagrożeń dla zdrowia, jakie dostrzega środowisko medyczne: choroby układu krążenia, nowotwory, depresje oraz choroby reumatoidalne.
Zobacz również
Finałem kampanii będzie 2-dniowa debata VITAL FORUM (6-7 marca br., Warszawa) z udziałem autorytetów medycznych, osobowości świata mediów i show biznesu, skierowane do wszystkich, którzy zajmują się programami profilaktycznymi dla kobiet.
Ambasadorkami kampanii zostały m.in. dr Irena Eris, Maria Sadowska, Joanna Jabłczyńska, Katarzyna Kwiatkowska, Maria Rotkiel, Anna Popek i Monika Richardson.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]