Start NaGranie – interaktywny konkurs Trójki, w którym oddasz głosy i i kupisz utwory prosto z anteny

Muzyczne talent show Programu 3 Polskiego Radia „Start NaGranie” to pierwszy w historii konkurs, w którym będzie można głosować na jego uczestników, kupując ich muzykę bezpośrednio z poziomu nagrania online. To nowatorskie rozwiązanie wdrożył polski startup – interaktywna platforma wideo Tagmax.
O autorze
1 min czytania 2018-10-04

„Start NaGranie” to pierwszy konkurs radiowy realizowany w technice wideo do internetu. W show wezmą udział debiutujący soliści i zespoły – ich nagrania będą prezentowane na antenie „Trójki”, na portalu polskieradio.pl i w mediach społecznościowych. Emisja pionierskiego show ruszy 5 października 

– Innowacyjna mechanika głosowania pozwala na interakcję typu „one-click”, wprost z poziomu nagrań publikowanych w formie wideo – w nich publiczność będzie oddawała głosy, kupując utwory konkursowe, a dochód trafi do rąk wykonawców – wyjaśnił Bartosz Jastrzębowski z platformy Tagmax, który jest też twórcą i reżyserem konkursu.

Okno z materiałem wideo jest dzięki technologii Tagmax samodzielnym bytem – unikalnym, interaktywnym „pop-up store”. Platforma działa w oparciu o autorskie rozwiązanie do umieszczania w wideo klikalnych tagów – ruchomych i statycznych, pozwalających odbiorcy dokonywać zakupów lub uzyskiwać informacje bezpośrednio z poziomu oglądanego materiału. Posiada zaimplementowaną technologię sprzedaży i własny CMS oraz zaplecze logistyczne, system płatności i rozliczeń. Tagmax jest też rozwiązaniem do działań niekomercyjnych (np. edukacyjnych, charytatywnych).

– To pierwsze w historii talent show o takiej formule. Stosując najnowsze technologie nie tylko zaangażuje słuchaczy i internautów we wspieranie swoich faworytów, ale też pozwoli artystom zgromadzić środki na realizację swoich autorskich pomysłów. Wierzę, że wspólnie wyznaczamy właśnie nową jakość w interakcji z odbiorcami. Chcemy jednocześnie, aby był to konkurs, który w autentyczny sposób pomoże wydobyć przyszłe diamenty polskiej muzyki – powiedział Wiktor Świetlik, dyrektor i redaktor naczelny Programu 3 Polskiego Radia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Artyści będą prezentowali wyłącznie własny repertuar. Jury konkursu wybierze 35 uczestników, którzy wezmą udział w eliminacjach. Następnie odbędą się półfinały, w których publiczność będzie mogła głosować na uczestników, kupując ich muzykę online. W finale – 21 grudnia – laureata spośród trzech najlepiej sprzedających swoją muzykę wykonawców wybierze jury.

Słuchaj podcastu NowyMarketing