W pierwszej edycji Internet Poland Conference and Expo udział wzięło blisko 3000 osób, ponad 90 wystawców. W drugiej na powierzchni porównywalnej do boiska piłkarskiego zaprezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce: Brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne / reklamowe oraz domy mediowe i inne.
Na stronie www.InternetPoland.pl dostępna będzie strefa „Wirtualnych targów” – dzięki której użytkownicy będą mogli zapoznać się z rozmieszczeniem poszczególnych stoisk oraz wystawców.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Między stoiskami zostało zaplanowanych 5 specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydują się na zakup stoiska. W ciągu 2 dni odbędzie się około 120 prezentacji!
Wieczorem, pierwszego dnia targów w Palladium zostanie zorganizowana uroczysta Gala wręczenia nagród kolejnej edycji konkursu na najlepsze kampanie internetowe – MIXX Awards 2012.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]