Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Startuje 4. edycja programu Trzeźwo Myślę, promująca odpowiedzialną konsumpcje alkoholu

W tym roku kampanię wspiera zespół do zadań specjalnych – czwórka profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jak bardzo trzeźwe myślenie jest ważne w codziennym życiu. W oparciu o swoje doświadczenia udzielą wskazówek, jak bezpiecznie korzystać z letnich rozrywek.
O autorze
1 min czytania 2020-06-23

W tym roku chętniej niż dotychczas będziemy odkrywać uroki naszego kraju. Jak wynika z raportu Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 87% z nas planuje podróże po Polsce, najczęściej w góry (34%), nad morze (27%) lub nad jeziora (16%). W wiele tych miejsc będziemy udawać się autem. Zawsze, w podróży czy podczas wypoczynku, najważniejsze jest bezpieczeństwo. 

– Czwarta edycja kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ przedstawia temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu przez pryzmat wakacji i różnych form spędzania wolnego czasu. Lato kojarzy nam się z podróżami, wypoczynkiem nad wodą, wędrówkami po górach i odkrywaniem nowych miejsc. Zależy nam, aby każda wakacyjna przygoda była bezpieczna, dlatego będziemy zachęcać wszystkich dorosłych, a w szczególności wielbicieli pływania i sportów wodnych, amatorów górskich wędrówek, a także kierowców do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zachowania zdrowego rozsądku – powiedziała Małgorzata Janikowska, koordynator akcji z ramienia Carlsberg Polska.

Co łączy przewodniczkę, kierowcę ciężarówki i ratowników? 

Do grona ambasadorów programu TRZEŹWO MYŚLĘ w tym roku dołączyli – Joanna Stępińska, przewodnik tatrzański, Iwona Blecharczyk, znana jako „Trucking Girl”, jedna z najbardziej popularnych Polek za kierownicą ciężarówki, Marcin Borkowski, ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, a także Tomasz Draczyński, OSP Ratownictwo Wodne – Warszawa. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Do współpracy zaprosiliśmy osoby, które na co dzień spotykają się z wieloma niebezpiecznymi zachowaniami m.in. nad wodą, w górach czy na drodze. W swojej pracy są oni odpowiedzialni nie tylko za siebie, ale też innych. Ich rady i wskazówki dotyczące bezpieczeństwa podczas wakacji mogą nam pomóc uniknąć wielu ryzykownych sytuacji i czerpać z wypoczynku więcej radości – dodała Małgorzata Janikowska, koordynator akcji TRZEŹWO MYŚLĘ.

Co przed nami?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program TRZEŹWO MYŚLĘ, promujący odpowiedzialne spożywanie alkoholu, ma na celu uzmysłowić konsumentom, że trzeźwe myślenie i mocne stąpanie po ziemi przydaje się w codziennym życiu. Podkreśla również, że na każdym dorosłym spoczywa odpowiedzialność za siebie i innych. W tegorocznej edycji zaplanowano m.in. cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów kampanii dotyczących bezpiecznego letniego wypoczynku, serię audycji poświęconych TRZEŹWEMU MYŚLENIU na drodze, w górach i nad wodą. Do końca września prowadzone będą również akcje angażujące konsumentów w kanałach własnych ambasadorów oraz Carlsberg Polska, a także działania media relations. Za koncepcję 4. edycji kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ oraz jej przeprowadzenie odpowiada agencja ConTrust Communication.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu

Kampania społeczna TRZEŹWO MYŚLĘ wspiera realizację jednego z czterech celów strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg „Together Towards Zero”, czyli ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.