Startuje 8 edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2020

Już po raz 8 firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie:

  • e- commerce: Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer oraz Best in CSR
  • e -usługi: Best technology for e-commerce,
  • e-finanse: Best banking implementation.

Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 20 maja 2020 r.

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

Wśród laureatów poprzednich siedmiu edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, ccc.eu, empik.com, answear.com, decathlon.pl, egmont.pl, olx.pl, balladine.com, lancerto.com, savicki.pl, na-kd.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zeszłorocznym laureatem w kategorii Best in zostało OLX, które Jury doceniło za kampanię „A co gdyby?”.

– W marketingu OLXa nie boimy się wykraczać poza schematy i komunikować rzeczy wprost, takimi jakie są. Nagrodzona kampania „A co gdyby?” z Januszem Chabiorem jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się, że została nagrodzona i doceniona – to dla nas kolejny powód, by w komunikacji dalej chodzić swoimi ścieżkami – Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:

  • Design & Usability
  • Best campaign
  • Best in omnichannel
  • Breaking the doubts
  • Best on mobile
  • Best in crossborder
  • Think out of the box

oraz tegoroczne nowości:

  • Best e-commerce B2B
  • Best e-commerce retailer
  • Best in CSR

b) Kategorie dla E-usług:

  • Best tool for e-commerce
  • Best marketing tool
  • Best logistic tool
  • Best Innovation in technology

oraz nowość:

  • Best technology for e-commerce

c) Kategorie dla Podmiotów finansowych:

  • Best banking application
  • Best online insurer
  • Innovative e-payment solution

oraz nowa w tym roku:

  • Best banking implementation

BEST IN. W tym roku, po raz trzeci, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.

Laureatów wybiorą w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

Zgłoszenia będą zbierane od 1.03 do 20.05.2020 roku.

Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 30.09.2020 r. w Kinie Elektronik w Warszawie.

Więcej informacji znajduje się na stronie: Konkurs e-Commerce Polska awards 2020