W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie:
- e- commerce: Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer oraz Best in CSR
- e -usługi: Best technology for e-commerce,
- e-finanse: Best banking implementation.
Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 20 maja 2020 r.
Zobacz również
Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.
Wśród laureatów poprzednich siedmiu edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, ccc.eu, empik.com, answear.com, decathlon.pl, egmont.pl, olx.pl, balladine.com, lancerto.com, savicki.pl, na-kd.com.
Zeszłorocznym laureatem w kategorii Best in zostało OLX, które Jury doceniło za kampanię „A co gdyby?”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W marketingu OLXa nie boimy się wykraczać poza schematy i komunikować rzeczy wprost, takimi jakie są. Nagrodzona kampania „A co gdyby?” z Januszem Chabiorem jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się, że została nagrodzona i doceniona – to dla nas kolejny powód, by w komunikacji dalej chodzić swoimi ścieżkami – Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:
a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:
- Design & Usability
- Best campaign
- Best in omnichannel
- Breaking the doubts
- Best on mobile
- Best in crossborder
- Think out of the box
oraz tegoroczne nowości:
- Best e-commerce B2B
- Best e-commerce retailer
- Best in CSR
b) Kategorie dla E-usług:
- Best tool for e-commerce
- Best marketing tool
- Best logistic tool
- Best Innovation in technology
oraz nowość:
- Best technology for e-commerce
c) Kategorie dla Podmiotów finansowych:
- Best banking application
- Best online insurer
- Innovative e-payment solution
oraz nowa w tym roku:
- Best banking implementation
BEST IN. W tym roku, po raz trzeci, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.
Laureatów wybiorą w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.
Zgłoszenia będą zbierane od 1.03 do 20.05.2020 roku.
Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 30.09.2020 r. w Kinie Elektronik w Warszawie.
Więcej informacji znajduje się na stronie: Konkurs e-Commerce Polska awards 2020