Pięciu popularnych wykonawców młodego pokolenia już wkrótce odwiedzi cztery miasta: Rzeszów (12.07, Millenium Hall), Gdańsk (10.08, Ulica Elektryków), Toruń (16.08, CKK Jordanki) oraz Chorzów (23-24.08, Fest Festival). To pierwsze tak wyjątkowe koncerty, które umożliwią artystom znalezienie się tak blisko fanów. Nie tylko za sprawą spotkań typu Meet & Greet, podczas których widzowie będą mogli zadać im wiele pytań, ale także dzięki specjalnie zaprojektowanej scenie, która pozwoli zobaczyć ich naprawdę z bliska.
Wszędzie tam, gdzie zawita Coke SSSummer Music Tour będzie także Boombox Truck, czyli ciężarówka-boombox. To nie koniec niespodzianek – Coca-Cola wprowadziła innowacyjny system dystrybucji wejściówek, gdzie biletem wstępu na wszystkie koncerty – poza wielkim finałem na Fest Festivalu w chorzowskim Parku Śląskim – będzie bransoletka, znajdująca się na promocyjnych etykietach z butelek Coca-Cola.
Zobacz również
Kim są gwiazdy Coke SSSummer Music Tour? Natalia Szroeder to jedna z najgorętszych postaci na naszym rynku muzycznym. Jej debiutancka płyta „NATinterpretacje” pokryła się złotem, a pochodzący z niej przebój „Powietrze” ma 20 milionów wyświetleń na YouTube. Sarsa to songwriterka i producentka muzyczna. Jej płyty „Zakryj” czy „Zapomnij mi” znalazły się w czołówce najczęściej kupowanych albumów w Polsce. Jej piosenki mają 185 milionów odtworzeń na YT. Zdobywczyni Diamentowych, Platynowych i Złotych płyt. Otsochodzi należy do grona najpopularniejszych raperów młodego pokolenia w naszym kraju. Sprzedał ponad 30 tysięcy egzemplarzy krążka „Nowy kolor” i podbił YouTube’a za sprawą teledysku do utworu „Nie, nie”. Mój styl to new wave R’n’B. Jestem pionierem nowego R’n’B w Polsce – mówi o sobie Smolasty w lutym zgarnął Złotą Płytę za debiutancki krążek „Fake Love”, a singiel – „Uzależniony” otrzymał status platyny. Łącznie wszystkie klipy Smolastego zebrały ponad 111 milionów wyświetleń. I wreszcie Holak, człowiek-orkiestra. Mimo stosunkowo młodego wieku, zdążył nagrać cztery płyty z Indie rockowym zespołem Kumka Olik i kolejne trzy – w ramach rapowo-elektronicznego projektu Małe Miasta. Karierę solową rozpoczął w 2017 roku.
Przedsmak atrakcji, jakie w tym roku przygotowała Coca-Cola, można było poczuć już kilka miesięcy temu. Marka przedstawiła wówczas pięciu ambasadorów kampanii „Układaj historie” i tym samym wkroczyła do muzycznego świata, co stanowi kluczowy element strategii na 2019 rok i oś kampanii, skierowanej do młodych konsumentów. W ramach akcji Coca-Cola oferowała unikatową możliwość współtworzenia piosenek gwiazd muzyki pop. W jaki sposób? Na promocyjnych puszkach napojów znajdował się kod QR. Po zeskanowaniu go i skorzystaniu z mechanizmu na stronie www.ukladajhistorie.coca-cola.pl uczestnik konkursu mógł dodawać kolejne słowa, które posłużyły do ułożenia własnych historii. Na podstawie najlepszych z nich Ambasadorzy nagrali premierowe utwory – klipy Sarsy, Natalii Szroeder, Otsochodzi, Smolastego i Holaka można już znaleźć na YouTube. Pod zawleczkami i etykietami umieszczone zostały z kolei kody, które można było wymieniać na muzyczne nagrody lub losy na loterię.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach