Startuje kampania Groupon Polska – „Zatrać się w dawaniu na Święta”

Rusza kampania Groupon Polska z okazji Świąt Bożego Narodzenia pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Na kampanię składać się będą działania w kanałach własnych Groupon online: social mediach, w kanale You Tube oraz na stronie internetowej.
O autorze
1 min czytania 2014-12-02

W czasie trwania akcji online klienci Groupon również będą mogli zatracić się w dawaniu i zrobić niespodziankę swoim bliskim lub wesprzeć największe fundacje charytatywne w Polsce. Groupon organizuje także świąteczną akcję miejską dla mieszkańców Warszawy. 

Bądź poMOCNY!

W czasie świątecznej gorączki zakupowej warto pomyśleć także o anonimowych potrzebujących. Kierując się pozytywną energią, jaką daje pomaganie drugiej osobie, Groupon zaangażował się w akcję charytatywną. Na stronie w zakładce „bądź poMOCNY” można znaleźć fundacje i zakupić na ich rzecz kartki świąteczne czy kalendarze z gwiazdami show biznesu m. in. Agnieszką Szulim czy Krystianem Wieczorkiem. Znajdziemy tam takie organizacje jak: Pajacyk.pl, Fundacja DKMS Polska, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, Fundacja „Dr Clown”, SOS Wioski Dziecięce i Fundacja Świętego Mikołaja. Kolejno dołączać będą także inne organizacje. Do 31.12 można wesprzeć je wybranymi przez użytkowników kwotami wchodząc na stronę.

Nieegoistyczne selfie

Dla tych, którzy chcą sprawić swoim bliskim coś naprawdę wyjątkowego, Groupon postanowił rozdać środki Groupon na oryginalne prezenty. Wystarczy powiedzieć światu, na kim najbardziej nam zależy i kto według nas szczególnie zasługuje na świąteczny prezent, dodając selfie z tą osobą, na jednym z portali społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) z tagami #Grouponselfie #Polska. Konkurs trwa do 10.12.2014.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mikołajki z Groupon – znajdź prezent niespodziankę

Co kupić bliskim na Mikołajki? Im bliżej Świąt, tym intensywniej zastanawiamy się, jakimi prezentami sprawimy im największą radość. Groupon postanowił wyjść naprzeciw świątecznym rozterkom i zainspirować mieszkańców Warszawy do prezentowania pomysłowych upominków. Już 5 grudnia od godziny 16 w okolicach pasażu „Wiecha” u zbiegu ul. Chmielnej i Marszałkowskiej, Tajemniczy Mikołaj zostawi dla przechodniów 50 paczek od Groupon, w których będzie można znaleźć iPada, wycieczki, loty ze spadochronem, karnety do kina, wejścia do spa i wiele, wiele innych zaskakujących prezentów. Będzie to świetna okazja dla tych, żyjących w biegu, którzy zapomną kupić podarunku na Mikołajki bliskiej osobie. Poza prezentami na przechodniów czekać będzie kubek pysznej, gorącej kawy oraz świąteczne babeczki.

Muzyczne Święta

Od 10 grudnia na stronie serwisu będzie można również znaleźć świąteczną playlistę, składającą się z wybranych wcześniej przez użytkowników gwiazdkowych hitów wszechczasów. Znalezioną w Grouponie muzykę będzie można podarować bliskim za pośrednictwem Facebooka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie świąteczne propozycje Groupona można znaleźć na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się