TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Startuje kampania promująca sport w nc+

W poniedziałek, 8 września, ruszy kampania reklamowa promująca bogatą ofertę sportową platformy nc+. Szerokie działania promocyjne w telewizji, radiu, prasie oraz internecie prowadzone będą pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

Spoty reklamowe – 30 i 15 sekundowe – będą emitowane od 8 września do końca października na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery, MTV Polska, FOX, National Geographic oraz kanałach własnych platformy nc+. Kampania w radiu obejmie rozgłośnie ogólnopolskie m.in. RMF FM, Radio Zet i Trójkę oraz rozgłośnie lokalne, w których promowane będą żużel i piłka ręczna. Reklamy ukażą się także prasie i internecie. Zobaczyć je będzie można m.in. w Przeglądzie Sportowym, Gazecie Wyborczej, tytułach Polskapresse, Tele Tygodniu, To&Owo, Polityce, Newsweeku, Piłce Nożnej oraz portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także przegladsportowy.pl i sportowefakty.pl. Komunikacja wspierająca prowadzona będzie również w mediach społecznościowych.

Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

– Pokażemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora. Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ – mówi Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu nc+.

Jesienią na antenach kanałów sportowych platformy nc+ kibice będą mogli pasjonować się m.in. rozgrywkami Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy, rywalizacją w najlepszych piłkarskich ligach zagranicznych, żużlowej Enea Ekstralidze i cyklu Speedway Grand Prix, występami polskich drużyn w Velux EHF Lidze Mistrzów piłki ręcznej oraz zmaganiami najlepszych koszykarzy świata w NBA, a także transmisjami z tenisowych kortów i walkami MMA. Pakiet dający dostęp do kanału nSport+, w którym można oglądać wybrane wydarzenia sportowe, będzie dostępny w ofercie nc+ już od 39,90 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing