Spoty reklamowe – 30 i 15 sekundowe – będą emitowane od 8 września do końca października na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery, MTV Polska, FOX, National Geographic oraz kanałach własnych platformy nc+. Kampania w radiu obejmie rozgłośnie ogólnopolskie m.in. RMF FM, Radio Zet i Trójkę oraz rozgłośnie lokalne, w których promowane będą żużel i piłka ręczna. Reklamy ukażą się także prasie i internecie. Zobaczyć je będzie można m.in. w Przeglądzie Sportowym, Gazecie Wyborczej, tytułach Polskapresse, Tele Tygodniu, To&Owo, Polityce, Newsweeku, Piłce Nożnej oraz portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także przegladsportowy.pl i sportowefakty.pl. Komunikacja wspierająca prowadzona będzie również w mediach społecznościowych.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.
Zobacz również
– Pokażemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora. Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ – mówi Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu nc+.
Jesienią na antenach kanałów sportowych platformy nc+ kibice będą mogli pasjonować się m.in. rozgrywkami Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy, rywalizacją w najlepszych piłkarskich ligach zagranicznych, żużlowej Enea Ekstralidze i cyklu Speedway Grand Prix, występami polskich drużyn w Velux EHF Lidze Mistrzów piłki ręcznej oraz zmaganiami najlepszych koszykarzy świata w NBA, a także transmisjami z tenisowych kortów i walkami MMA. Pakiet dający dostęp do kanału nSport+, w którym można oglądać wybrane wydarzenia sportowe, będzie dostępny w ofercie nc+ już od 39,90 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing