Konkurs Genius Universitatis ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (również wydziałów i instytutów), a udział w konkursie jest bezpłatny. Do konkursu uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej lub wielu kategoriach. Zgłoszenia przyjmowane będą do 7 lutego br.!
W tym roku zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach:
Zobacz również
- Reklama prasowa
- Event wspierający rekrutację
- Gadżet promocyjny
- Kampania w mediach społecznościowych
- Video online
- Content marketing
- Serwis rekrutacyjny
Więcej informacji na ten temat konkursu znajduje się na stronie www.genius.perspektywy.pl oraz na Facebooku.
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]