Aktywacja skierowana jest do osób, które mają doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych i chcą zaangażować się w projekt „Milion na Milion” na poziomie opracowania koncepcji i wdrożenia go w życie wspólnie z dedykowanym teamem produkcyjnym Stor9.
– Ruszamy z konkursem, dzięki któremu kreatywne osoby będą miały okazję, by podzielić się swoim doświadczeniem i pomysłami na to, jak docelowo ułatwić najmłodszym naukę nie tylko teraz, kiedy nie mogą uczestniczyć w normalnych zajęciach szkolnych, ale również po powrocie no nowej normalności – mówi Małgorzata Kożuchowska.
Zobacz również
Zgłoszenia konkursowe można przesyłać do 25 maja na adres: [email protected], a będą one oceniane przez jury w składzie Małgorzata Kożuchowska, Dorota Haller (CMO Huawei Polska), Aleksandra Karasińska (Forbes Women) oraz Annę Zielińską (CEO Stor9) i Macieja Dutkowskiego (Stor9). Autor najciekawszej koncepcji nie tylko dostanie szansę zrealizowania swojego pomysłu, ale również otrzyma wynagrodzenie finansowe za wykonaną pracę. – Nasze zaangażowanie w tę akcję ma podwójny wymiar – z jednej strony chcemy zrealizować nadrzędny cel i pomóc tysiącom dzieci, które mają obecnie problem z dostępem do nauki, a z drugiej wyciągamy również rękę do tych ludzi z branży reklamowej, którzy być może przeżywają teraz trudniejsze chwile w związku z pandemią i poszukują nowych wyzwań kreatywnych – podkreśla Anna Zielińska CEO Stor9. Szczegóły akcji dostępne są na stronie www.milionnamilion.pl
Partnerami akcji są Forbes Women, NowyMarketing i agencja Stor9.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]