Celem konkursu jest promocja idei Smart City oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań funkcjonujących na świecie, które można wdrożyć w Poznaniu do poprawy jakości życia.
Organizator konkursu – Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji – zachęca studentów do poszukiwania najbardziej innowacyjnych rozwiązań, które mogłyby być wdrożone w Poznaniu. Realne rozwiązanie musi dotyczyć jednego z sześciu obszarów identyfikujących inteligentne miasto, tj.: Ludzi, Jakości Życia, Środowiska, Gospodarki, Zarządzania Miastem lub Mobilności.
Zobacz również
– Podczas wakacji wiele osób podróżuje po świecie i odwiedza różne miejsca. Chcemy, żeby podczas wypoczynku studenci podpatrzyli rozwiązania funkcjonujące w innych miastach i na ich podstawie przygotowali propozycje innowacji, które później będziemy mogli wdrożyć w Poznaniu – mówi Rafał Ratajczak, przedstawiciel Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji.
Partnerem konkursu została Fundacja Komputronik.
– Bardzo się cieszę, że możemy włączyć się w działania na rzecz rozwoju smart city. Naszym celem jest stwarzanie szansy na rozwój ambitnym ludziom, posiadającym duży potencjał. Na każdym etapie działalności chcemy ułatwiać dostęp do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego – powiedziała Monika Buczkowska, prezes Fundacji Komputronik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zgłoszenia w konkursie będzie można dokonywać od 22 września 2019 r. do 15 października 2019 r. Szczegóły konkursu można znaleźć na stronie Organizatora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing