Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne: co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co zachęca do regularnych zakupów.
Konkurs dla każdego
Zobacz również
Zasady konkursu są proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.
Silne wsparcie loterii
Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, social media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing