Startuje loteria Żywca „W Ż wygrywaj codziennie”

Marka Żywiec powraca z popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród, w tym podwójne bilety na finałowe koncerty Męskiego Grania w Żywcu. Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem aktywacji jest Allegro Lokalnie.
O autorze
1 min czytania 2022-04-29

„W Ż wygrywaj codziennie” to loteria promocyjna, w której każdego dnia na uczestników czekają nagrody pieniężne oraz bilety na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu. Codziennie konsumenci mogą zgarnąć aż 10 000 zł oraz karty podarunkowe do wykorzystania na Allegro w wysokości: 500 zł, 200 zł, 100 zł oraz 20 zł i zestawy Monet Allegro.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym lub ze specjalnymi kapslami i zawleczkami promocyjnymi i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. Informacja o wygraniu jednej z ponad 1700 nagród dziennie pojawi się natychmiast. Losowanie nagrody głównej z kodów zgłoszonych od godziny 6.00 do 23.59 odbywa się następnego dnia około południa. W promocyjnej sprzedaży biorą udział wszystkie piwa Żywiec, także w wersji bezalkoholowej oraz wprowadzone niedawno na rynek Jasny Lekki Limonż, Limonż 0,0%, Oranż oraz Grejpfruż.

W tym roku, po pandemicznej przerwie, w końcu wracamy z najpopularniejszą trasą koncertową w Polsce, czyli Męskim Graniem – mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager. – Dzięki temu w naszej loterii mogły pojawić się bilety na finałowy koncert w Żywcu, które cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna zachęta do wzięcia udziału w aktywacji marki Żywiec – dodaje Stefanowicz.

Sprzedaż promocyjna trwa od 25 kwietnia do 19 sierpnia 2022 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Za kreację oraz komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Artegance. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się