Nowe logo inspirowane oryginałem
Kampania Watch Me Now wprowadza nową identyfikację wizualną marki i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo. Rebranding przedstawia firmę w odważniejszej odsłonie, która lepiej odzwierciedla dzisiejsze podejście do życia milionów Konsultantek i klientek marki. Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach Avon.
Zobacz również
Ugruntowana pozycja na rynku
Avon przez ostatnie 12 miesięcy znacznie przyspieszył swoją transformację biznesową, oferując coraz więcej digitalowych narzędzi i innowacyjnych produktów swoim 5 mln Konsultantek na ponad 50 rynkach na całym świecie. W Polsce firma Avon odnotowała już 125,5 % wzrostu vs. 2019 rok w zakresie liczby transakcji przeprowadzanych cyfrowo, a liczba nowych Konsultantek w tym okresie urosła o prawie 20%.
– Przeprowadzone przez nas badanie pokazuje, że 90% Polek deklaruje chęć wyboru własnej drogi, a 86% ankietowanych kobiet stwierdziło, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa. Jesteśmy tego samego zdania! W Avon wszyscy mają równe szanse, a nasze Konsultantki od zawsze pracują na swoich zasadach. Kampania Watch Me Now to początek nowego rozdziału dla marki. To zebranie prawie 135 lat wiedzy na temat relacji społecznych oraz demokratyzacji piękna i zastosowanie jej w dzisiejszym kontekście. Chcemy pokazać całemu światu moc naszych ludzi, aktywizmu i produktów. Chcemy pokazać, jaki naprawdę jest Avon – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Avon celebruje wejście w 135 rok działalności!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania i strategia Avon to celebracja wejścia w 135 rok wspierania kobiet w kroczeniu ich własną ścieżką. To ukłon w stronę ludzi, zaangażowanych we wszystkie dotychczasowych działania firmy, którzy wykorzystując siłę piękna, dają możliwość pracy na własnych warunkach Konsultantkom Avon na całym świecie, pomagając im osiągnąć niezależność finansową. To również świętowanie prawie 135 lat dbania o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, m.in. dzięki kampaniom takim jak Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc, a także docenienie wysokiej jakości produktów, które do tej pory otrzymały ponad 300 nagród i 750 patentów na całym świecie.