Głównym benefitem komunikowanym w obecnej kampanii jest dostęp do Netflix nawet na rok w prezencie przy zakupie usług Vectry. Dlatego najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do największych oryginalnych produkcji Netflix, takich jak „Stranger Things”, „Park Jurajski: Obóz Kredowy”, czy „Dom z papieru”.
Przekaz kampanii konsekwentnie pozycjonuje Vectrę jako nowe połączenie z najlepszą rozrywką. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja The Digitals. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach – ATL, BTL, digital i social media. Wyprodukowano trzy spoty telewizyjne oraz serię filmów do digitalu. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk. Operatorem był Bartek Kaczmarek. Autorem sesji zdjęciowej ponownie został Radek Polak. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Videlec, a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.
Zobacz również
Kampania podzielona na dwa etapy będzie trwać 3 miesiące. W pierwszej kolejności zobaczyć będzie można materiały BTL, display oraz social media, natomiast 1 lutego wystartuje szerokozasięgowa kampania telewizyjna, digitalowa, radiowa oraz OOH.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell