Spoty TV i billboardy sponsorskie będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Kampania będzie obecna też w prasie, radiu, szerokim internecie i mediach społecznościowych. Przygotowane zostały również materiały POS, które będą wspierać sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.
Spot 30 s. został przygotowany z myślą o całorocznym wykorzystaniu, natomiast elementy charakterystyczne dla świątecznego sezonu pojawią się w reklamach radiowych. Utrzymana w ciepłej, przyjaznej i rodzinnej atmosferze kreacja TV pokazuje naturę w pełnej krasie, podkreślając jednocześnie łatwość dostępu do NATURRINO – produktów naturalnych i pozbawionych konserwantów.
Zobacz również
„– Wprowadzenie NATURRINO poprzedziliśmy szerokimi badaniami konsumenckimi. Idea stworzenia całej linii naturalnych produktów zyskała szeroką akceptację klientów. – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu – Jakość i smak produktów NATURRINO jest efektem połączenia doskonałego surowca, ogromnego doświadczenia produkcyjnego i bardzo wysokich standardów jakościowych, obowiązujących w naszej firmie.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing