Startuje ogólnopolska kampania NATURRINO

Najnowsza linia produktów firmy Sokołów S.A. – inspirowana naturą i pozbawiona konserwantów, fosforanów i glutaminanu sodu marka NATURRINO, przedstawia się konsumentom w szeroko zakrojonej ogólnopolskiej kampanii, która wystartowała 10 grudnia 2015 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-12-16

Spoty TV i billboardy sponsorskie będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Kampania będzie obecna też w prasie, radiu, szerokim internecie i mediach społecznościowych. Przygotowane zostały również materiały POS, które będą wspierać sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.

Spot 30 s. został przygotowany z myślą o całorocznym wykorzystaniu, natomiast elementy charakterystyczne dla świątecznego sezonu pojawią się w reklamach radiowych. Utrzymana w ciepłej, przyjaznej i rodzinnej atmosferze kreacja TV pokazuje naturę w pełnej krasie, podkreślając jednocześnie łatwość dostępu do NATURRINO – produktów naturalnych i pozbawionych konserwantów.

„– Wprowadzenie NATURRINO poprzedziliśmy szerokimi badaniami konsumenckimi. Idea stworzenia całej linii naturalnych produktów zyskała szeroką akceptację klientów. – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu – Jakość i smak produktów NATURRINO jest efektem połączenia doskonałego surowca, ogromnego doświadczenia produkcyjnego i bardzo wysokich standardów jakościowych, obowiązujących w naszej firmie.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing