Bohaterem i narratorem kampanii został jeden z najwybitniejszych Polaków w historii. Noblista Władysław Stanisław Reymont nie tylko nadał imiona epickim serom, ale też twórczo opisał ich możliwości i zalety. Z wyjątkowym talentem ubrał w słowa kuchenne przygody Boryny, Jagny i Antka oraz ich serowych przyjaciół. Lekkość pióra pozwoliła zamienić prozę marketingu w fascynującą opowieść, która, mamy nadzieję, zapisze się złotymi zgłoskami w historii reklamy. Kampanię zobaczyć będzie można w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, serwisach online, mediach społecznościowych, outdoorze i prasie.
– Praca z Przestrzenią i Rozgłosem to czysta przyjemność. Już na pierwszym etapie, kiedy w odpowiedzi na brief dostaliśmy śmiałą, zaskakującą propozycję kreacji, wiedzieliśmy, że to będzie kampania, która zdecydowanie wyróżni się na tle innych i zapadnie w pamięć odbiorcom. Mocnymi stronami kampanii są również zrealizowane na najwyższym poziomie produkcja materiałów wideo, sesja zdjęciowa, precyzyjnie zaplanowane kanały przekazu, które wygenerują imponujące zasięgi – mówi Joanna Kołodyńska, dyrektor marketingu Polmlek.
Zobacz również
– Jest to przykład projektu, jaki najbardziej lubimy – już od briefu pracowaliśmy w silnej grupie z zespołem strategii i kreacji Przestrzeni – mówi Paulina Złotnicka, dyrektor strategii mediów i jedna z założycielek Rozgłosu. – Pozwoliło nam na to wypracowanie efektywnego i spójnego planu, który przekonał klienta i mamy nadzieję, teraz przekona konsumentów do epickich Serów z Goliszewa – dodaje Złotnicka.
Działania z pełnym zakresie startują już 6 lutego br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]