Wystarczy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, by mieć szansę wygrania dwóch. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia br. Sprawdzona, prosta formuła jest znana sprzedawcom, ponieważ mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.
– „Dwa Szybkie Żubry” to loteria wyczekiwana i przyjmowana przez konsumentów z entuzjazmem. W tej edycji, inspirując się galopem króla puszczy, spieszymy z możliwością wygranych już w styczniu, czyli wcześniej niż w ubiegłych latach – komentuje Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager Żubra.
Zobacz również
Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię dwóch żubrów galopujących przez puszczę, w którym szybkość i potęga zwierząt robi wrażenie. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]