Tylko do 27 lipca br. na stronie www.testuj.orange.pl można zgłosić udział w wakacyjnym konkursie Orange. Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.
“Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Aby wziąć udział w wakacyjnej edycji „Testuj z Orange” należy do 27 lipca br. zarejestrować się na stronie: testuj.orange.pl/rejestracja. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze czterdzieści osób, które osobiście przetestują telefony LG G2 Mini oraz Orange Reyo. – Tym razem dla odmiany nie będą to topowe smartfony, ale naprawdę przyzwoite telefony ze średniej półki. Warto sprawdzić, co potrafią LG G2 mini i firmowy Orange Reyo – pisze na blog.orange.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Zobacz również
Uczestnicy konkursu będą musieli wykonać trzy zadania, które podlegać będą ocenie. Dwudziestu najlepszych testerów otrzyma telefony na właśność.
Celem akcji „Testuj z Orange” jest promocja nowych telefonów i usług w ofercie Orange, a także budowanie społeczności zaangażowanych w interakcję z marką użytkowników. – Dodatkowym aspektem jest element polecania – marketing rekomendacji, który dzięki odpowiednio dobranym testom pozwala na eksponowanie najlepszych i najciekawszych cech telefonów. Uczestnicy każdej edycji konkursu tworzą unikalny i wartościowy dla marki kontent – dodaje Filip Iwański, CEO w agencji IMAGINE, która jest jednym z pomysłodawców projektu “Testuj z Orange”.
Główną osią komunikacji „Testuj z Orange” jest strona internetowa www.testuj.orange.pl, której towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych „Testuj z Orange” odpowiada agencja interaktywna IMAGINE i firma technologiczna DCS.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing