„Kreatura” ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz nieprzeciętnej jakości wykonania. W konkursie nie ma konieczności dokumentowania efektów.
Prace mogą nadsyłać agencje reklamowe full service, agencje sieciowe i niesieciowe, agencje marketingu zintegrowanego i BTL, agencje interaktywne, studia filmowe, fotograficzne, graficzne oraz indywidualni przedstawiciele branży marketingowej – firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Zobacz również
Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę m.in.: „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Sponsorem tegorocznej edycji jest PKN Orlen S. A. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 24 listopada br. w Pin-up Studio w Warszawie.
Więcej informacji na temat zgłoszeń oraz regulamin konkursu – na stronie: www.konkurs.kreatura.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach