„Dbamy o to, żeby plastik z oceanu trafił do twojego portfela, a nie do żołądka.”- tymi słowami start-up promuje karty płatnicze, do stworzenia których wykorzystano plastik pozyskany z zalegających w morzach i oceanach plastikowych śmieci. Dodatkowo, każdy posiadacz ekologicznej karty od Pacific sam przyczyni się do oczyszczania błękitnych płuc Ziemi, ponieważ 0,1% od każdej transakcji dokonanej tymi kartami trafi na konto fundacji zajmującej się oczyszczaniem oceanów.
Według WWF w wyniku zanieczyszczenia środowiska, każdego tygodnia każdy z nas spożywa 5 gramów mikroplastiku. Jest to ilość plastiku wystarczająca do wyprodukowania karty płatniczej. Startup chce wpłynąć na zmniejszenie ilości zanieczyszczeń w oceanach wyławiając z nich plastik i przerabiając na karty. Kartę Pacific Mastercard otrzymać można za darmo, a jedynym warunkiem jest zapisanie się na listę oczekujących na stronie internetowej start-up’u (https://.pacific.org). Karty zaczną być wysyłane do chętnych zapisanych na listę po planowanej na wrzesień premierze aplikacji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pacific to nowa aplikacja, będąca połączeniem portfela mobilnego z platformą e-commerce. Startup kładzie duży nacisk na ekologię. Firma planuje przeznaczać 1% z każdego zakupu w modowym marketplace oraz 0.1% z każdej płatności kartą Pacific Mastercard na oczyszczanie oceanów. Dzięki systemowi zintegrowanemu z popularnymi silnikami sklepowymi, sprzedawcy otrzymają możliwość zintegrowania sklepu z Pacific w kilku prostych krokach. Ciekawostką jest zupełnie nowa metoda płatności na europejskim rynku – kod QR. Dzięki zastosowaniu tego narzędzia sprzedawcy będą mogli sprzedawać produkty przez social media, YouTube’a oraz innego rodzaju content marketingowy. Więcej o aplikacji Pacific przeczytać można na stronie start-up’u www.pacific.org.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]