Ruszyła czwarta edycja projektu STARTUP PRGORAM, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 4 etapów:
- Szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, biznesu oraz rozwoju produktu,
- Miesięcznego mentoringu,
- Prezentacji konkursowych przed jury,
- Możliwości zaprezentowania się podczas konferencji INNOVATION.
Do tegorocznego etapu zostanie zakwalifikowanych 10 startupów wyłonionych przez specjalnie powołane w tym celu jury. Każdy ze zwycięzców będzie miał możliwość udziału w całodziennym szkoleniu, podczas którego uzupełni swoją wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji oraz spotka bardziej zaawansowane i spełnione zawodowo startupy. Poza tym zwycięska dziesiątka odbędzie również miesiąc mentoringu ze specjalnie przydzielonym mentorem. Będzie to czas na wymianę doświadczeń. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli: Magdalena Kot-Szczepańska (Dyrektor departamentu marketingu korporacyjnego ING Bank Śląski), Kuba Dudek (SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny), Sebastian Grabowski (Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego Orange Labs Polska), Inga Kasak (Dyrektorka Zarządzająca Black Swan Fund, Anioł Biznesu), Jan Zając (Współzałożyciel i prezes Sotrendera), Wiola Łada-Szewczenko (Head of Ecselis & DBI Poland, Havas Media Group), Marcin Olkowicz (Dyrektor Generalny Związku Firm Public Relations), Wojtek Ławniczak (Head of Strategy and Innovation Very Human Services), Antoni Kaniowski (Head of Innovation, 180heartbeats + JUNG v. MATT).
Zobacz również
W kwietniu odbędą się prezentacje startupów przed jury. Jeden ze startupów otrzyma wyjątkową nagrodę – wyjazd na międzynarodową startupową konferencję. W ubiegłym roku zwycięski startup – Virthu otrzymał tę szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności podczas Festiwalu Cannes Lions. Nagroda zostanie wręczona 24 kwietnia na KONFERENCJI INNOVATION 2018 w Warszawie, w Reducie Banku Polskiego. Podczas wydarzenia goście będą mogli odwiedzić specjalną strefę, gdzie dziesięć zwycięskich startupów zaprezentuje swoje pomysły.
Termin zgłoszeń do programu upływa 28 lutego. Niezbędnym elementem jest wysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, dostępnego na www.startup.sar.org.pl.
Udział w programie jest bezpłatny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: Publicis Media
Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, Black Swan Fund Sieć przedsiębiorczych Kobiet
Media: Startup Academy, InnPoland, Geek Girls Carrots, MamStartup, NowyMarketing, StartUp Magazine, Lookreatywni.pl, Brief.pl, Mambiznes.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing