Startup Weekend to cykliczne wydarzenia odbywające się w 150 krajach świata. Wypracowany przez lata format jest okazją, by w ciągu zaledwie 54 godzin zweryfikować swoje pomysły, stworzyć prototyp produktu czy usługi, stać się częścią świetnego zespołu, a także zasięgnąć rady ekspertów z branży.
Kwietniowa edycja zainteresuje wszystkich pasjonujących się tematyką Adtech, SalesTech, performance marketingu, digital marketingu i e-commerce, którzy nie chcą jedynie adaptować cudzych rozwiązań, ale mają odwagę wdrażać własne.
Zobacz również
– Czekamy również na zespoły z pokrewnych dziedzin oraz studentów, chcących budować nowe kompetencje. Startup Weekend to nie tylko formuła dla liderów i wizjonerów, gotowych zaprezentować swoje pomysły na scenie, ale również dla każdego, kto chciałby się stać częścią innowacyjnego zespołu – mówi Mateusz Cybula, który koordynuje projekt w Krakowskim Parku Technologicznym.
W szybko zmieniających się gałęziach sprzedaży i marketingu najciekawsze rzeczy dzieją się na styku ludzkiej kreatywności i wspierającej ją technologii. Dzięki gromadzeniu i analizowaniu dużej ilości danych jesteśmy w stanie precyzyjnie dopasować komunikat do interesującej nas grupy odbiorców. Od powodzenia w tym obszarze w dużej mierze zależy dziś skuteczna sprzedaż.
Przykładem firmy, której sukces zaczął się od Startup Weekendu jest Reality Games wyrosła z inkubatora KPT.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– W 2015 roku wystartowaliśmy na Startup Weekend Kraków z pomysłem, który obecnie jest realizowany przez blisko 40-osobowy zespół. To właśnie dzięki sukcesowi na tamtej scenie udało nam się rozwinąć skrzydła i dostrzec prawdziwy potencjał w naszym pomyśle, jakim był Landlord – mówi Zbigniew Woźnowski, założyciel Reality Games.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczestnicy będą mogli liczyć na wsparcie grona doświadczonych praktyków biznesu i inwestorów. Wśród nich znajdują się m.in.: Bartosz Majewski – co-founder startupu Right Hello, a wcześniej manager trzech firm związanych z nowymi technologiami, Grzegorz Berezowski – CEO w NapoleonCat.com oraz Catvertiser.com, który może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem pracy w agencjach reklamowych i… czarnym pasem w judo, a także Błażej Abel z Landingi, Paweł Nowak z Contellio, Jakub Kozioł z Proidei i Grzegorz Banaś z Ad Ventures.
Gospodarzem wydarzenia jest Krakowski Park Technologiczny znany ze wspierania firm na każdym etapie ich rozwoju. W jego nowoczesnych wnętrzach cyklicznie odbywa się wiele wydarzeń z pogranicza technologii i biznesu.
Kwietniowa edycja Startup Weekend odbywa się w języku polskim, ale jest również english friendly.