W Toruniu wydarzenie organizował toruński inkubator Smart Space. Projekt wspierał Google.
W Startup Weekendzie mógł wziąć udział każdy, kto miał pomysł na internetowy biznes i chciał zaprezentować go innym uczestnikom lub dołączyć do zespołu realizującego tego typu innowacyjny projekt, by wesprzeć go swoim doświadczeniem. Spośród wszystkich zgłoszonych koncepcji drogą głosowania wybrane zostały najlepsze, nad którymi potem pracowały poszczególne zespoły. Całość relacji do przeczytania na stronie Mam Startup.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Marta Ławrynkowicz #PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu
Słuchaj podcastu NowyMarketing