Startup Weekend Toruń – czyli jak się buduje biznes w 54 godziny. Relacja z wydarzenia
Od 15 do 17 maja w Toruńskim Parku Technologicznym uczestnicy Startup Weekend Toruń mieli okazję nie tylko zaprezentować swój pomysł na biznes większemu gronu, ale także przekuć go w sprawnie działający projekt. Inicjatywa Startup Weekend jest znana i realizowana na całym świecie.
W Startup Weekendzie mógł wziąć udział każdy, kto miał pomysł na internetowy biznes i chciał zaprezentować go innym uczestnikom lub dołączyć do zespołu realizującego tego typu innowacyjny projekt, by wesprzeć go swoim doświadczeniem. Spośród wszystkich zgłoszonych koncepcji drogą głosowania wybrane zostały najlepsze, nad którymi potem pracowały poszczególne zespoły.
Całość relacji do przeczytania na stronie Mam Startup.
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób.Jesteś tam z nami?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.