Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców

Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców
Jaka jest historia Yanosika - popularnego systemu komunikowania się pomiędzy kierowcami? Jak powstał i zmienił się na przestrzeni lat? W kolejnej części cyklu "Startupy w Mercedesie" rozmawiamy z Adamem Tychmanowiczem, twórcą aplikacji Yanosik.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Yanosik jest znanym systemem wzajemnej wymiany informacji pomiędzy kierowcami. Jego początki sięgają 2008 roku, kiedy to powstał pomysł na aplikację. Jak wspomina Adam Tychmanowicz, Prezes Zarządu Neptis S.A., właściciel aplikacji – „CB Radio było dla mnie męczące i tak z moim przyjacielem zaczęliśmy się zastanawiać, czym można je zastąpić.„.

Z czasem aplikacja przerodziła się w prężnie działający system komunikacji pomiędzy kierowcami, z którego obecnie korzysta 1,5 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Jak podkreśla Adam Tychmanowicz – ” Teraz mamy dość dojrzały produkt, który jest powiązany nie tylko z największym operatorem paliwowym w Polsce, czyli z koncernem PKN Orlen w ramach programu Vitay.„.

Więcej na temat Yanosika, jego historii i pierwszych modeli, a także tego, jak obecnie wygląda społeczność kierowców, dowiecie się z rozmowy z Adamem Tychmanowiczem, przeprowadzonej przez redakcję Antyweb.

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj