Motomi istnieje na rynku od ponad roku. Portal powstał jako alternatywa dla wielu podobnych serwisów i pomaga w sprzedaży oraz kupnie samochodów. Co ciekawe, oprócz zapoznania się ze standardowym opisem pojazdu, osiągów, stanu technicznego i wizualnego, czy jego historii, mamy także możliwość np. obejrzenia video z samochodem, czy też posłuchania nagrania z pracy silnika.
W serwisie, oprócz możliwości handlowych, znajdują się różne treści poradnikowe dotyczące sprzedaży samochodu, czy też jego kupna i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego.
Zobacz również
Jak podkreśla Aleksandra Fryca z serwisu Motomi – Na pewno chcemy wyróżnić się komunikacją. Nie skupiamy się tylko na rynku ogłoszeniowym, angażujemy się również marketingowo, eventowo.
Więcej na temat Motomi dowiecie się z rozmowy przeprowadzonej przez redakcję Antyweb w ramach cyklu pt. „Startupy w Mercedesie”.
Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing