Startupy w Mercedesie: Motomi – młodzi, ambitni i konkurencyjni w branży motoryzacyjnej

Startupy w Mercedesie: Motomi – młodzi, ambitni i konkurencyjni w branży motoryzacyjnej
Motomi jest młodym serwisem skupiającym się na ogłoszeniach z branży motoryzacyjnej. Co było powodem powstania? Jak planuje się wyróżnić na rynku, a także o dalszym rozwoju rozmawia z redakcją Antyweb Aleksandra Fryca z Motomi.
O autorze
0 min czytania 2017-10-10

Motomi istnieje na rynku od ponad roku. Portal powstał jako alternatywa dla wielu podobnych serwisów i pomaga w sprzedaży oraz kupnie samochodów. Co ciekawe, oprócz zapoznania się ze standardowym opisem pojazdu, osiągów, stanu technicznego i wizualnego, czy jego historii, mamy także możliwość np. obejrzenia video z samochodem, czy też posłuchania nagrania z pracy silnika.

W serwisie, oprócz możliwości handlowych, znajdują się różne treści poradnikowe dotyczące sprzedaży samochodu, czy też jego kupna i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego.

Jak podkreśla Aleksandra Fryca z serwisu Motomi – Na pewno chcemy wyróżnić się komunikacją. Nie skupiamy się tylko na rynku ogłoszeniowym, angażujemy się również marketingowo, eventowo.

Więcej na temat Motomi dowiecie się z rozmowy przeprowadzonej przez redakcję Antyweb w ramach cyklu pt. „Startupy w Mercedesie”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się