– BrowarMAG to platforma lifestyle’owa, skierowana do klientów interesujących się modą, kulinariami i trendami. Wybierając nowe ubrania czy szukając ciekawej nowej restauracji coraz częściej szukamy inspiracji na Instagramie czy YouTube’ie. Na BrowarMAG pokazujemy Stary Browar i jego bogatą ofertę oczami osób, których opinie cenione są w danej dziedzinie: blogerów „foodie” czy kreujące oryginalny styl instagramerki – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru.
Na BrowarMAG znajdą się sesje modowe z ubraniami i dodatkami z butików w Starym Browarze, filmy video z relacjami i rekomendacjami oraz produktowe essentiale. Wielu influencerów, zaproszonych do współpracy przy tworzeniu magazynu, związanych jest z Poznaniem.
Zobacz również
– Z blogerami i instagramerami pracujemy na dużą skalę już od dawna. Jakość materiałów, które przy tej okazji powstają, jest tak wysoka, że postanowiliśmy stworzyć dedykowany im kanał komunikacji. To wyróżniająca na rynku centrów handlowych skala współpracy z influencerami oraz unikalna forma prezentacji ofert najemców – mówi Joanna Tupalska.
BrowarMAG rozwija także popularną obecnie w mediach formę „prezentownika” – rekomendacji dotyczących kupowania prezentów dla bliskich osób. Podobne treści pojawiają się w prasie i na portalach internetowych głównie przed świętami Bożego Narodzenia. BrowarMAG prezentowych inspiracji będzie dostarczał czytelnikom przez cały rok, czego przykładem był pierwszy materiał stworzony we współpracy z Agatą i Kasią Jankowiak, prowadzącymi bloga Pica Pica. Dziewczyny stworzyły zakupowy przewodnik na tegoroczne Walentynki. Wszystkie produkty wybrane i sfotografowane przez blogerki – biżuteria, akcesoria i ubrania – pochodzą ze sklepów w Starym Browarze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inspiracje na BrowarMAG nie będą dotyczyły jedynie zakupów. Kolejnym blogerem zaproszonym do współpracy przez Stary Browar jest Maciej Blatkiewicz, twórca strony i kanału YouTube’owego Maciej Je. Blatkiewicz w swoim materiale pokazuje kulinarne oblicze Starego Browaru, a przede wszystkim jego różnorodność.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zauważyłem, że często jedzenie z centrach handlowych uchodzi za jedzenie „gorszej kategorii”. To wcale nie musi tak wyglądać, czego doskonałym przykładem jest Stary Browar. Znajdziemy tutaj przekrój tego, co można zjeść: od prostego, szybkiego jedzenia w fast-foodach, przez restauracje autorskie, po naprawdę topowe jedzenie w skali całego miasta – mówi Maciej Blatkiewicz w swoim wideo.
W najbliższych tygodniach na BrowarMAG ukażą się m.in. lookbook przedstawiający stylizacje, które Anna Męczyńska stworzy specjalnie na pokazy mody, odbywające się w ramach Klubu Starego Browaru, kolejne rekomendacje kulinarne, tym razem przygotowane przez Natalię ze Smaki Warte Poznania i Inę Rybarczyk z True Taste Hunters, jak również przewodniki po trendach wnętrzarskich.
– Nasz zespół na co dzień inspirują też Klienci Starego Browaru. Dlatego na BrowarMAG regularnie będziemy publikować zdjęcia ich autorstwa oznaczane w social media hashtagiem #browarmag. Odwiedzający chętnie dokumentują swoje zakupy, posiłki czy wizyty na naszych wystawach. Ceglane mury Browaru i jego wyjątkowa architektura są regularnie wybierane jako tło dla stylizacji lokalnych blogerek modowych czy sesji ślubnych. Często to świetne, profesjonalne zdjęcia, dorównujące jakością materiałom autorstwa uznanych influencerów, i na pewno zyskają zainteresowanie czytelników BrowarMAGu – podkreśla Joanna Tupalska.