Statystyki udostępniania w mediach społecznościowych pozwalają na jeszcze większy i bardziej kompletny obraz zasięgu prowadzonych kampanii. Klienci GetResponse mogą sprawdzić jak często ich newslettery są udostępniane w serwisach społecznościowych i które z kanałów social media są najbardziej skuteczne w promocji wysyłanych newsletterów.
Co więcej, jeśli użytkownik automatycznie udostępni newsletter na facebookowym profilu lub fan page’u, będzie mógł również zobaczyć i zliczyć komentarze, jakie pojawią się pod linkiem do wiadomości.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Aby skorzystać z nowej funkcjonalności, wystarczy umieścić przyciski udostępniania w social media w kreacji newsletterów – Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn oraz Pinterest, a także kombinacje tych stron.
– Przyciski social share mają potężny wpływ na efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Jak wynika z naszego badania, wiadomości zintegrowane z mediami społecznościowymi generują średnio o 115% wyższy wskaźnik kliknięć. Teraz dzięki funkcjonalności analizowania statystyk marketerzy mogą dokładnie zbadać zasięg newsletterów udostępnianych w mediach społecznościowych – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).
Dzięki nowym narzędziom analitycznym w GetResponse, marketerzy mają jeszcze większą możliwość tworzenia wiadomości bardziej dostosowanych do potrzeb odbiorców oraz zwiększenia ich zaangażowania.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing