#StayTogether: Renata Przemyk, Marcin Wyrostek, Natalia Grosiak w nowej akcji WOŚP zwracają uwagę na odpowiedzialność społeczną w dobie COVID-19

Ruszyła nowa muzyczna kampania społeczna pod patronatem WOŚP i UNESCO, która ma na celu pokazanie solidarności artystów w tych niepewnych czasach. W powstaniu piosenki i klipu wzięło udział prawie 80 polskich artystów.
O autorze
1 min czytania 2020-08-17

#StayTogether to kampania na rzecz odpowiedzialności i uważności społecznej w czasach pandemii COVID-19, realizowana we współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy oraz Siecią Kreatywnych Miast Muzyki UNESCO, zainicjowana przez muzyczny duet producencki Karo Glazer i Remka Zawadzkiego oraz twórcę OPENSTAGE.PL Łukasza Feldka.

W stworzeniu i nagraniu piosenki wzięło udział niemal 80 wokalistów i instrumentalistów, tacy jak m.in. Renata Przemyk, Marcin Wyrostek, Natalia Grosiak, Ania Brachaczek, Maciej Lipina, Ola Nizio, Swiernalis, Baasch, Power Collective czy FRELE. Jako że piosenka powstawała w czasie pierwszych tygodni obostrzeń związanych z pandemią, artyści materiał rejestrowali w domach i wysyłali przez internet. Przy okazji nagrywania dźwięku nagrywali wideo, które jest zapisem chwil spędzonych w izolacji.

Piosenka ma na celu pokazanie solidarności artystów w tych niepewnych czasach. Mimo trudnego tła, utwór ma pozytywne przesłanie, namawia do trzymania się razem, kiedy nieodzowne jest bycie na odległość, oraz nakłania do odpowiedzialnych zachowań pomimo chęci bycia razem.

Tantiemy za każde odtworzenie piosenki #StayTogether zostaną przekazane na rzecz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Siedząc w ciepłym dresie i wygodnych kapciach z laptopem na kolanach łatwo zapomnieć, że nie każdy ma przywilej pracowania z domu w czasie pandemii. Wiele osób wciąż zmuszona jest opuścić bezpieczeństwo czterech ścian i wspierać struktury społeczeństwa pracą poza miejscem zamieszkania. Inni stoją przed innym wyzwaniem, zostając bez możliwości zarobku. Jak sobie radzą artyści wśród globalnego zastoju branży rozrywkowej?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

27 kwietnia br. w Interii ruszyła akcja pod hasłem #KiedyBędzieNormalnie, w ramach której przedstawiciele świata kultury dzielili się z czytelnikami portalu swoimi refleksjami na temat obecnej sytuacji, zdradzili za czym tęsknią oraz jakie mają plany na czas po pandemii.