Program 6.Zmysł jest skierowany do studentów i absolwentów polskich uczelni. Firma Orange pomaga im wejść na rynek pracy poprzez danie im możliwości budowania swojej kariery jeszcze w trakcie studiów lub tuż po nich, gdy nie zdobyli dotychczas żadnego doświadczenia zawodowego. Aby łatwiej do nich dotrzeć stworzona została aplikacja quizowa oparta na tzw. grywalizacji. Użytkownicy grając w nią mogą nie tylko wykazać się wiedzą, lecz także wyzywać na pojedynki swoich znajomych i losować przeciwników.
W aplikacji można konkurować w specjalistycznych obszarach wiedzy w kategoriach takich jak: IT, Telekomunikacja czy Biznes oraz sprawdzić jak dużą ma się w sobie ciekawość świata, dzięki kategoriom 6.zmysł oraz Rozrywka. Najaktywniejsi gracze, którym udało się zgromadzić we wszystkich rozgrywkach najwięcej punktów zakwalifikowali się do II etapu, w którym będą konkurować o nagrody pieniężne (w tym aż 10 000 zł) oraz płatne staże.
Zobacz również
– W Orange chcemy dawać szanse rozwoju. Początek kariery jest niezwykle trudny dla wielu młodych ludzi. Dlatego zależy nam na stworzeniu warunków, w których studenci mogą wykorzystać swoje zaangażowanie i motywację, a przede wszystkim swoją ciekawość świata. Te cechy pozwalają szybko się odnaleźć w nowoczesnym środowisku pracy oraz czerpać satysfakcję z wykonywanego zawodu. Formuła konkursowa została wybrana, ponieważ studenci lubią rywalizację. Zwiększa ona ich motywację w dążeniu do osiągnięcia wysokich wyników – mówi (imię i nazwisko, stanowisko osoby z Orange).
Istotnym elementem programu 6.Zmysł jest praca z ambasadorami. Są to ambitni ludzie, którzy promują firmę Orange na uczelniach w całej Polsce. Biorą oni udział w dedykowanych warsztatach oraz spotkaniach z ekspertami. Wcielają się w rolę ekspertów do spraw employer brandingu podczas Dni Orange, które sami organizują na uczelniach. Każdy z nich ma nad sobą opiekuna – osobę z biura Orange, która dzieli się z nim swoją wiedzą oraz umiejętnościami.
Działanie aplikacji 6.Zmysł będzie kontynuowane po zakończeniu konkursu. Aplikację 6.Zmysł można pobrać na urządzenia mobilne za pośrednictwem Apple Store i Google Play. Oprócz gry można także rozbudowywać bazę pytań poprzez dedykowany formularz dostępny w aplikacji. Więcej informacji na stronie www.6zmysl.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing