Projektowa współpraca obejmuje kompleksową obsługę w zakresie public relations, doradztwo strategiczne i wizerunkowe, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami w Polsce i zagranicą oraz wsparcie komunikacyjne wydarzeń towarzyszących Festiwalowi Miesiąc Fotografii w Krakowie 2015.
Fundacja Sztuk Wizualnych, w drodze rekomendacji, sama zgłosiła się do agencji. Za projekt odpowiada PR Manager Maja Sztenke.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego