… przygotowanego przez Fundację Sztuk Wizualnych oraz, po raz trzeci, za media relations Miesiąca Fotografii w Krakowie, czołowego festiwalu fotograficznego w Europie.
Fundacja Archeologia Fotografii powierzyła Steinke Communications opracowanie i realizację kompleksowych działań media relations i komunikacji w mediach społecznościowych dla wystaw i wydarzeń fotograficznych organizowanych w 2017r. Agencja wesprze klienta w komunikacji marki oraz będzie doradzać w obszarze komunikacji usług digitalizacyjnych. Umowa została podpisana do końca 2017 r. z możliwością przedłużenia.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Umowa z Fundacją Sztuk Wizualnych, twórcą cyfrowego archiwum wojcichplewinski.com, przewiduje wspólne stworzenie i realizację strategii komunikacyjnej platformy oraz towarzyszącej jej wystaw. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Projektowa współpraca z Festiwalem Miesiąc Fotografii w Krakowie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie public relations, doradztwo strategiczne i wizerunkowe, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami w Polsce i zagranicą oraz wsparcie komunikacyjne wydarzeń towarzyszących Miesiącowi Fotografii w Krakowie 2017. Umowę podpisano do lipca 2017r.
Klienci sami zgłosili się do agencji. Za projekty odpowiada PR Manager Maja Sztenke.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing