fot. YouTube
Reżyser Steve McQueen przy współpracy z producentem Fraserem T Smithem, raperem Avelino oraz reżyserką Samoną Olanipekun, postanowili odświeżyć piosenkę „Don’t stop” autorstwa Fleetwood Mac. Utwór zyskał nowe brzmienie, które ma spodobać się w szczególności młodszemu pokoleniu. Jego przekaz jest prosty: jeśli marzymy o lepszym jutrze, zadbajmy o stan naszej planety już dzisiaj.
Zobacz również
Utworowi towarzyszy film krótkometrażowy poruszającej temat ekologii. W teledysku widzimy imprezę firmową, która w pewnym momencie wymyka się spod kontroli. Całość zaczyna się od krótkiego wystąpienia lidera zespołu. Jednak żaden z gości nie słucha jego słów. Sceny zabawy przeplatane są fragmentami pokazującymi różnego rodzaju problemy, na przykład marnowanie wody.
– Ten film krótkometrażowy jest fascynującym spojrzeniem na stan świata wymykającego się spod kontroli. Jestem bardzo dumny, że brałem udział w tym projekcie z Greenpeace i Samoną, która po raz kolejny pokazała, jak utalentowanym scenarzystą i reżyserem – komentuje Steve McQueen.
Przy projekcie pracowała także organizacja Greenpeace.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Kiedy patrzy się na stan świata, który stworzyły starsze pokolenia, firmy naftowe bawiące się tak, jakby jutra miało nie być, politycy obserwujący, jak nasz dom płonie, to może wydawać się przytłaczające. Ale świadomość i determinacja, by ocalić naszą planetę, ocalić życie i źródła utrzymania, nigdy nie były silniejsze – mówi Areeba Hamid, dyrektor wykonawczy Greenpeace UK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Piosenka wraz z teledyskiem będzie emitowana na głównych scenach podczas Glastonbury Festival.
PS E-commerce na zielono – praktyczne wskazówki dla Twojego biznesu (nagranie z webinaru)
Wraz z rosnącą popularnością handlu internetowego, konsumenci stają się coraz bardziej wymagający w kwestii ekologii. Jak odpowiedzieć na ich potrzeby i zazielenić e-commerce? O tym rozmawialiśmy podczas naszego webinaru z Martą Michałowską, Head of Marketing w Linker Cloud.
PS 2 Shell oskarżony o greenwashing
Brytyjski regulator reklam oskarżył koncern Shell o wprowadzanie klientów w błąd w związku z licznymi reklamami, które mówiły o tym, że firma prowadzi działalność opartą na energii niskoemisyjnej.