Podpisanie kontraktu sponsorskiego z Lechem Poznań to niewątpliwie ważne wydarzenie w historii marki STIGA. Kolejorz to duma Wielkopolski – klub o blisko 100-letniej tradycji z wieloma sukcesami na koncie. Obie marki łączy już kilkunastoletnia relacja, która do tej pory była widoczna m.in. we wspólnych działaniach reklamowych i promocyjnych. Bez wątpienia wpływ na przyjazne relacje z klubem ma także fakt, iż siedziba STIGA Polska znajduje się w podpoznańskim Baranowie.
– Sport zawsze był bliski naszemu sercu – chętnie i często decydujemy się na kooperację z przedstawicielami drużyn sportowych. Tym bardziej cieszy nas pogłębiona współpraca z kochanym przez kibiców klubem piłkarskim. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i portfolio urządzeń wspomoże tak wielki, i utytułowany klub z długą tradycją. Lech Poznań, podobnie jak STIGA, zawsze aspiruje do największych sukcesów, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć piłkarską dumę Wielkopolski w tak dużej skali. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty dla obydwu stron – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.
Zobacz również
Na mocy podpisanej umowy firma STIGA zyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Technicznego Lecha Poznań. Logo marki będzie widoczne w przestrzeniach Stadionu Poznań, a także w klubowych kanałach komunikacji.
– Marka STIGA powstała w 1934 roku, czyli dwanaście lat po założeniu Lecha Poznań, więc tak jak my, jest marką z długą historią oraz tradycją – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Kolejorza. – Bardzo cieszymy się, że teraz, w tym wyjątkowym dla nas sezonie, jeszcze bardziej zacieśniamy dotychczasową współpracę i wierzymy, że wspólnie napiszemy nową kartę naszej historii – dodaje.
Warto zaznaczyć, że współpraca z Kolejorzem, to nie pierwsza styczność STIGA ze światem sportu. Firma już wcześniej włączała się w akcje promocyjne dużych i utytułowanych klubów sportowych. Od 2020 roku marka STIGA współpracuje z wielokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata – Kamilem Stochem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing