W związku z panującą pandemią koronawirusa, a także wprowadzonymi niedawno obostrzeniami dotyczącymi sieci handlowych, Stokrotka postanowiła wprowadzić rozwiązanie, które pomoże skrócić czas wizyt w sklepach, zmniejszyć kolejki przed marketami, a co za tym idzie – ograniczyć kontakty klientów z innymi osobami.
Sieć uruchomiła bowiem pilotażowy sklep internetowy, z którego na tę chwilę mogą skorzystać mieszkańcy Lublina i okolic. W e-markecie dostępna jest szeroka gama produktów, w tym m.in. artykuły spożywcze, chemia i kosmetyki, mięso, nabiał i sery, pieczywo, warzywa i owoce, a także wędliny.
Zobacz również
Co więcej, do swojego e-sklepu sieć Stokrotka wprowadziła usługę click&collect – w jej ramach klienci mogą dokonać zakupów przez internet, a następnie odebrać je w najbliższej placówce. Na tę chwilę jest to market firmy zlokalizowany w Galerii Olimp w Lublinie.
Wkrótce podobna usługa ma być też dostępna w sklepach Stokrotki zlokalizowanych w innych miastach.
W Warszawie przy ul. Światowida 18 pojawił się pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym sieci Carrefour. Klienci będą mogli robić tam zakupy 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Bio Family w Poznaniu to bezobsługowy i całodobowy supermarket. Wdrożenie usługi Open 24/7 umożliwia klientom robienie codziennych zakupów przez 365 dni w roku – w nocy, każde święto i wszystkie niedziele wolne od handlu.
PS3
Także firma eobuwie.pl otworzyła w Poznaniu nowoczesny sklep, w którym klienci zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.