Na to niezwykłe wydarzenie branża marketingu i technologii czeka cały rok. Na kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w stolicy Województwa Podkarpackiego, znów przybędzie kilkaset osób, głodnych wiedzy i… gotowych do niezwykłej integracji z całym środowiskiem. Konferencja o wyjątkowym programie po raz jedenasty zabierze nas w świat inteligentnych rozwiązań teraźniejszości i przyszłości Internetu.
Mimo utrzymanej formuły, zbliżająca się edycja będzie specjalna. Na swój debiut w roli organizatora InternetBeta czeka Łukasz Bis, który po 10 latach przejął stery od Mateusza Tułeckiego. – To olbrzymia przyjemność i jeszcze większe zobowiązanie. InternetBeta jest wydarzeniem, które wspomina się przez cały rok, w oczekiwaniu na kolejną edycję. Jestem przekonany, że konferencja pozostanie ulubionym wydarzeniem w branży, jednocześnie wnosząc nową jakość – mówi Bis.
Zobacz również
– Ideą konferencji było stworzenie takiego wydarzenia, na które sam chciałbym pojechać. I w tym roku uda się to urzeczywistnić. Organizację przejmuje Łukasz Bis, ja mam okazję i nadzieję spędzić z Wami wspaniały czas – mówi Mateusz Tułecki, organizator dziesięciu poprzednich edycji.
Na gości wydarzenia czekają niezwykłe prezentacje partnerów wydarzenia, a także wyjątkowi prelegenci. Wśród nich m.in. Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualnej Polski, Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, Paulina Walkowiak z cux.io, Kamil Kardaś, manager marketingu w Empik S.A., Andrzej Gruszka, head of communication w Hexe Capital, Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup czy Marcin Galicki, pomysłodawca i założyciel Wspieram.to.
Tradycyjnie już uczestnicy InternetBeta będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach. Czekają na nich ćwiczenia z kreatywności, warsztaty z design thinking, a także panel z inclusive design.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Współorganizatorem InternetBeta jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Partnerem wydarzenia jest Województwo Podkarpackie, które znów udowadnia, że merytoryczną pracą i wsparciem dobrych inicjatyw powoli staje się polską Doliną Krzemową. Wsparcie okazało także Miasto Rzeszów, Województwo Podkarpackie, a także G2A, ColorLand, GetResponse, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, Inkubator Aeropolis, Podkarpackie Centrum Innowacji, Deloitte, zjedz.my, Lubasz i Wspólnicy, SMSApi, ContentHouse, CUX, Brand24, TheBigThing, AdMind, themadad, Blue Cherry Studio, filmcloud, coffeedesk, Fabryka e-biznesu i Mobile Madness.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronem wydarzenia jest IAB Polska. Konferencja włączona została do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ.