Rockstar Energy Drink® ogłasza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify® we współpracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na całym świecie artysta Stormzy wystąpi na globalnej scenie, wykonując swoje największe przeboje z najnowszego albumu „This is What I Mean”. Oprócz światowej gwiazdy w Polsce, Niemczech i Francji wydarzenie to uświetnią występy artystów z tych krajów. Rodzimi fani będą mogli zobaczyć wirtualne koncerty Tribbsa i Smolastego.
Ten niezwykły, cyfrowy show będzie miał swoją premierę na żywo w aplikacji Spotify® 21 lipca o godzinie 19:00.
Zobacz również
Każda z gwiazd koncertu Rockstar „Press Play” przeniesie widzów do pięciu różnych światów, starannie stworzonych tak, aby uchwycić istotę inicjatywy „ Press Play”. Światy te, obejmujące tematykę gamingu i życia nocnego, zapewnią niesamowitą, energiczną atmosferę w połączeniu z unikalną koncepcją występu każdego artysty.
To innowacyjne doświadczenie prezentuje nową platformę marki Rockstar Energy, „Press Play”, która ma za zadanie motywować fanów do działania i realizowania swoich pasji.
Podczas koncertu widzowie poprzez kliknięcie ikony „Press Play” będą mogli poruszać się między różnymi światami, które będą pojawiać się w tle występu artystów, co zapewni im niezapomniane doświadczenie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być częścią tego legendarnego, cyfrowego koncertu w aplikacji Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze było występowanie w kombinezonie mo-cap, aby przenieść moje ruchy i muzykę w sferę cyfrową. Ten pomysł mnie zachwycił, ponieważ nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem, więc mam nadzieję, że koncert Rockstar „Press Play” spodoba się także moim fanom i da im energię, aby mogli robić to co kochają, tak jak ja robię to z muzyką – komentuje Stormzy, gwiazda pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar „Press Play”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Cyfrowy koncert w aplikacji będzie niesamowity i rzeczywiście oddaje istotę marki – dodaje energii i ułatwia przejście z trybu pracy do trybu zabawy. Dynamiczne wykonanie i osobowość Stormzy’ego doskonale uosabiają istotę „Press Play” – dodaje Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo.
W Polsce koncert Rockstar „Press Play” będzie miał miejsce 21 lipca o 19:00 z udziałem topowych polskich artystów – Tribbsa i Smolastego. Tribbs w 2022 r. był DJ-em, którego muzykę najczęściej w Polsce odtwarzano w usługach streamingowych, a także miał okazję współpracować z głośnymi nazwiskami zarówno w Polsce jak i na świecie. Smolasty to niezwykle popularny raper i producent muzyczny tworzący muzykę z pogranicza popu, hip-hopu i R&B. Jego singiel „Herbata z Imbirem” był najczęściej granym polskim utworem w rozgłośniach radiowych w maju tego roku, a utwory zostały odtworzone na platformach cyfrowych już kilkaset milionów razy.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith.
Aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzącej serii koncertów Rockstar „Press Play” śledź profil marki na Instagramie @rockstarpl.
PS ROCKSTAR ENERGY DRINK® uruchamia nową platformę i zaprasza fanów do „Press Play” i robienia tego, co kochają
Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji – globalnej premiery nowej platformy „Press Play”. W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.