Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

ROCKSTAR ENERGY DRINK® uruchamia nową platformę i zaprasza fanów do „Press Play” i robienia tego, co kochają

Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji - globalnej premiery nowej platformy „Press Play". W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.
O autorze
2 min czytania 2023-06-05

Rockstar Energy Drink® z radością ogłasza swoją globalną platformę „Press Play”, czyli nowe, energetyczne pozycjonowanie marki, które ma zachęcić fanów do robienia tego, co kochają.

W 2023 roku Rockstar Energy wkracza w świat muzyki, zachęcając jej miłośników do „Press Play”, czyli do otwarcia się na dźwięki, które kochają i utwory pozytywnie ich nakręcające do działania.. Poprzez wyjątkowe współprace i eventy muzyczne, Rockstar chce dać energię fanom w chwilach, dla których żyją.

Chcąc uczcić swój nowy wizerunek Rockstar nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem audio, aby  zapewnić fanom rewolucyjne wrażenia ze wspólnie organizowanego koncertu w aplikacji. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, cyfrowe doświadczenie, które zostanie zaprezentowane tego lata, ma zachęcić fanów do „Press Play”, czyli do słuchania tego, co kochają i robienia tego, co ich pasjonuje.

Oprócz kampanii na Spotify, Rockstar połączy świat cyfrowy i fizyczny poprzez kampanię online i OOH, aby w ciągu całego roku zapoznać fanów muzyki z nowym wizerunkiem. Marka planuje m.in. ujawnienie współpracy z topowymi artystami, a także konkurs, w którym codziennie do wygrania będą kody Spotify Premium na 6 miesięcy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę „Press Play” i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, zaoferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert – powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo. 

– Dzięki naszej platformie „Press Play” chcemy dostarczać impulsu do realizowania się i robienia rzeczy, które nasi klienci kochają. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy pokaże nasze zaangażowanie w tę misję i zapewni fanom muzyki niezapomniane wrażenia – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Najnowsza kampania Rockstar, dzięki naszej innowacyjnej technologii, pokazuje możliwości Spotify. We współpracy z nami, Rockstar odmienia sposób, w jaki marka może docierać do swoich odbiorców, tworząc kreatywne i angażujące doświadczenie kontaktu z artystami. W Spotify koncentrujemy się na personalizacji, odkrywaniu, interaktywności i cieszymy się, że Rockstar zdecydował się na współpracę z nami, startując ze swoją najnowszą kampanią – dodaje Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa platforma „Press Play” zostanie uruchomiona w całej Europie i na Bliskim Wschodzie, a wszystkie wirtualne występy i pozostałe wydarzenia zostaną ogłoszone jeszcze przed latem 2023 roku.

Aby uzyskać więcej informacji na temat platformy Rockstar Energy Drink, nadchodzących koncertów, składu artystów oraz o tym jak oglądać całe wydarzenie, śledź na bieżąco profile  @RockstarPl i @Spotify na Instagramie.

PS Wall of Fame polskiego rapu na warszawskich muralach

Współpraca marki Rockstar oraz The Collective rozpoczęła się od projektu SHIF7League, czyli największej w Polsce amatorskiej  ligi gamingowej, w której znani twórcy połączyli swoje siły, tworząc zespoły rywalizujące ze sobą wspólnie ze swoimi fanami.