Rockstar Energy Drink® z radością ogłasza swoją globalną platformę „Press Play”, czyli nowe, energetyczne pozycjonowanie marki, które ma zachęcić fanów do robienia tego, co kochają.
W 2023 roku Rockstar Energy wkracza w świat muzyki, zachęcając jej miłośników do „Press Play”, czyli do otwarcia się na dźwięki, które kochają i utwory pozytywnie ich nakręcające do działania.. Poprzez wyjątkowe współprace i eventy muzyczne, Rockstar chce dać energię fanom w chwilach, dla których żyją.
Zobacz również
Chcąc uczcić swój nowy wizerunek Rockstar nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem audio, aby zapewnić fanom rewolucyjne wrażenia ze wspólnie organizowanego koncertu w aplikacji. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, cyfrowe doświadczenie, które zostanie zaprezentowane tego lata, ma zachęcić fanów do „Press Play”, czyli do słuchania tego, co kochają i robienia tego, co ich pasjonuje.
Oprócz kampanii na Spotify, Rockstar połączy świat cyfrowy i fizyczny poprzez kampanię online i OOH, aby w ciągu całego roku zapoznać fanów muzyki z nowym wizerunkiem. Marka planuje m.in. ujawnienie współpracy z topowymi artystami, a także konkurs, w którym codziennie do wygrania będą kody Spotify Premium na 6 miesięcy.
– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę „Press Play” i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, zaoferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert – powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dzięki naszej platformie „Press Play” chcemy dostarczać impulsu do realizowania się i robienia rzeczy, które nasi klienci kochają. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy pokaże nasze zaangażowanie w tę misję i zapewni fanom muzyki niezapomniane wrażenia – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Najnowsza kampania Rockstar, dzięki naszej innowacyjnej technologii, pokazuje możliwości Spotify. We współpracy z nami, Rockstar odmienia sposób, w jaki marka może docierać do swoich odbiorców, tworząc kreatywne i angażujące doświadczenie kontaktu z artystami. W Spotify koncentrujemy się na personalizacji, odkrywaniu, interaktywności i cieszymy się, że Rockstar zdecydował się na współpracę z nami, startując ze swoją najnowszą kampanią – dodaje Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify.
Nowa platforma „Press Play” zostanie uruchomiona w całej Europie i na Bliskim Wschodzie, a wszystkie wirtualne występy i pozostałe wydarzenia zostaną ogłoszone jeszcze przed latem 2023 roku.
Aby uzyskać więcej informacji na temat platformy Rockstar Energy Drink, nadchodzących koncertów, składu artystów oraz o tym jak oglądać całe wydarzenie, śledź na bieżąco profile @RockstarPl i @Spotify na Instagramie.
PS Wall of Fame polskiego rapu na warszawskich muralach
Współpraca marki Rockstar oraz The Collective rozpoczęła się od projektu SHIF7League, czyli największej w Polsce amatorskiej ligi gamingowej, w której znani twórcy połączyli swoje siły, tworząc zespoły rywalizujące ze sobą wspólnie ze swoimi fanami.