TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ROCKSTAR ENERGY DRINK® uruchamia nową platformę i zaprasza fanów do „Press Play” i robienia tego, co kochają

Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji - globalnej premiery nowej platformy „Press Play". W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.
O autorze
2 min czytania 2023-06-05

Rockstar Energy Drink® z radością ogłasza swoją globalną platformę „Press Play”, czyli nowe, energetyczne pozycjonowanie marki, które ma zachęcić fanów do robienia tego, co kochają.

W 2023 roku Rockstar Energy wkracza w świat muzyki, zachęcając jej miłośników do „Press Play”, czyli do otwarcia się na dźwięki, które kochają i utwory pozytywnie ich nakręcające do działania.. Poprzez wyjątkowe współprace i eventy muzyczne, Rockstar chce dać energię fanom w chwilach, dla których żyją.

Chcąc uczcić swój nowy wizerunek Rockstar nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem audio, aby  zapewnić fanom rewolucyjne wrażenia ze wspólnie organizowanego koncertu w aplikacji. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, cyfrowe doświadczenie, które zostanie zaprezentowane tego lata, ma zachęcić fanów do „Press Play”, czyli do słuchania tego, co kochają i robienia tego, co ich pasjonuje.

Oprócz kampanii na Spotify, Rockstar połączy świat cyfrowy i fizyczny poprzez kampanię online i OOH, aby w ciągu całego roku zapoznać fanów muzyki z nowym wizerunkiem. Marka planuje m.in. ujawnienie współpracy z topowymi artystami, a także konkurs, w którym codziennie do wygrania będą kody Spotify Premium na 6 miesięcy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę „Press Play” i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, zaoferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert – powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo. 

– Dzięki naszej platformie „Press Play” chcemy dostarczać impulsu do realizowania się i robienia rzeczy, które nasi klienci kochają. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy pokaże nasze zaangażowanie w tę misję i zapewni fanom muzyki niezapomniane wrażenia – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Najnowsza kampania Rockstar, dzięki naszej innowacyjnej technologii, pokazuje możliwości Spotify. We współpracy z nami, Rockstar odmienia sposób, w jaki marka może docierać do swoich odbiorców, tworząc kreatywne i angażujące doświadczenie kontaktu z artystami. W Spotify koncentrujemy się na personalizacji, odkrywaniu, interaktywności i cieszymy się, że Rockstar zdecydował się na współpracę z nami, startując ze swoją najnowszą kampanią – dodaje Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa platforma „Press Play” zostanie uruchomiona w całej Europie i na Bliskim Wschodzie, a wszystkie wirtualne występy i pozostałe wydarzenia zostaną ogłoszone jeszcze przed latem 2023 roku.

Aby uzyskać więcej informacji na temat platformy Rockstar Energy Drink, nadchodzących koncertów, składu artystów oraz o tym jak oglądać całe wydarzenie, śledź na bieżąco profile  @RockstarPl i @Spotify na Instagramie.

PS Wall of Fame polskiego rapu na warszawskich muralach

Współpraca marki Rockstar oraz The Collective rozpoczęła się od projektu SHIF7League, czyli największej w Polsce amatorskiej  ligi gamingowej, w której znani twórcy połączyli swoje siły, tworząc zespoły rywalizujące ze sobą wspólnie ze swoimi fanami.