Agencja stworzyła serię nowych opakowań dla wszystkich smaków limitowanej edycji marki Play! Lemoniada (Kubuś) oraz opakowania konkursowe dla dwóch linii produktów marki Kubuś: Waterrr i Play! Zaprojektowała też opakowania dla nowej linii lodów Kubuś, które niedawno pojawiły się w sklepach. Powstało łącznie kilkanaście nowych projektów w oryginalnej linii graficznej opartej na storytellingu.
Głównym założeniem komunikacji na produktach jest angażowanie dzieci poprzez opowiadane na opakowaniach fantazyjne, nowoczesne i dynamiczne historie. Z projektów bije energia, świeżość oraz pozytywny przekaz, przez co produkty Kubusia zachęcają do zabawy i aktywnego wypoczynku. Dla dzieci opakowania stają się częścią przygody przeżywanej „tu i teraz”. Wart uwagi jest niebanalny design, ciekawa kreska rysunków oraz duża liczba szczegółów, która pozwala odkrywać młodym konsumentom coś nowego za każdym razem.
Zobacz również
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson zdobyła projekt w wyniku wygranego przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce