Stowrzyszenie Branży Eventowej objęło patronatem merytorycznym to międzynarodowe wydarzenie.
Forum corocznie odwiedzane jest przez ponad 300 najbardziej wpływowych osób z branży.
Zobacz również
W 2018 roku odbędzie się 19-20 kwietnia w Tallinie.
Baltic For Events 2018 poświęcony jest doświadczeniu organizowania różnego rodzaju wydarzeń. Pierwszy dzień forum podzielony będzie na dwa bloki tematyczne:
- festiwale i wydarzenia kulturalne
- wydarzenia korporacyjne i biznesowe.
Każdy z uczestników pierwszego dnia zaprezentuje swój projekt, koncentrujący się na temacie, który wpłynął na rozwój marki. Positivus Festival opowiadać będzie o aktualnych trendach w sponsoringu, Pori Jazz o promocji dużych wydarzeń B2C, natomiast Cirque du Soleil o najnowszych trendach w organizacji współczesnych pokazów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Blok dotyczący wydarzeń korporacyjnych i biznesowych rozpocznie się prelekcją Colja Dams’a- legendy europejskiej branży eventowej i tytana nowoczesnego rynku. Historia agencji VOK Dams rozpoczęła się kilkadziesiąt lat temu i ma 15 oddziałów na całym świecie. Nowa era wydarzeń hybrydowych i przestarzałe kampanie- to tematy, które zostaną poruszone przez dyrektora generalnego Vams Dams – Colja Dams’a.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Potrzebujesz głośników do wydarzeń biznesowych? A może ważniejsze jest zarządzanie odbiorcami? Niespotykany eksperyment z uczestnikami forum poprowadzi Janne Bjorge- założycielka największej skandynawskiej firmy eventowej Nine Yards.
Pierwszy dzień forum zakończy 6 sesji z różnych krajów regionu Morza Bałtyckiego. Każda sesja poświęcona będzie aktualnym problemom i sposobom ich rozwiązywania w zależności od kraju: ROI, digitalizacja, różne nowe formaty wydarzeń B2B i B2C, klienci kontra widownia i wiele innych tematów, które będą reprezentowane przez pryzmat doświadczenia i nowych sposobów myślenia w różnych krajach.
Drugi dzień tradycyjnie poświęcony będzie klientom i innowacjom.
Dyrektorzy eventów w Europie i Azji (Electrolux, Siemens and Ericsson), Dyrektorzy Eventowi krajów bałtyckich (SEB, Microsoft) oraz Dyrektorzy Eventowi Skandynawii (Absolut, Audi), jako klienci, w formacie TED, będą dzielić się swoimi doświadczeniami, pomysłami i koncepcjami.
Drugi dzień zakończy się specjalnym blokiem tematycznym- Event Service Festival- gdzie wykonawcy i innowatorzy w swoich branżach zaprezentują najnowsze osiągnięcia i propozycje.
Baltic For Events 2018 zapewnia wyjątkowe treści, gdzie praktyka popiera teorię.
Jest to jedyne wydarzenie, które daje kompletny obraz wydarzeń na światowym rynku eventowym i oferuje efektywne odpowiedzi. To unikalne doświadczenie dla każdego z branży eventowej!
Polskę reprezentować będzie Dagmara Chmielewska dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Maciej Ledzion prezes zarządu Endorfina Events.
Ceny w propomocyjnej cenie 180 euro można rezerwować do 1 lutego 2018 roku.
Dowiedz się więcej na stronie.