Szymon Horaczuk od 16 lat związany jest z rynkiem FMCG oraz konsultingiem. W trakcie swojej dotychczasowej kariery pracował dla takich firm jak Procter&Gamble i Henkel gdzie był dyrektorem zarządzającym, dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu, a także w EY jako niezależny ekspert z branży consumer goods. Specjalizuje się kreowaniu nowych modeli biznesowych oraz w strategicznym zarządzaniu markami pod kątem biznesowym i sprzedażowym.
W ramach agencji 4Frame Horaczuk objął nowo utworzone stanowisko Innovation&Business Development Directora. Do jego zadań należeć będzie strategiczne doradztwo w kontekście budowania marek i ich efektywności biznesowej i sprzedażowej.
Zobacz również
Oczekiwania wobec agencji reklamowych, które strategiczne prowadzą marki swoich klientów stale rosną. Wychodzą często ponad obszar marketingu i reklamy, ponieważ klientom zależy by kreatywne rozwiązania miały również wymierne efekty w postaci wzrostów sprzedaży poszczególnych kategorii czy marek. Dlatego współpraca z Szymonem ma dla naszej agencji znaczenie strategiczne. To osoba z bardzo bogatym doświadczeniem biznesowym, które jest olbrzymią wartością dodaną z perspektywy pracy z bieżącymi klientami oraz w kontekście naszego rozwoju. Jestem przekonany, że wspólnie rozbudujemy kompetencje, które usprawnią biznes naszych klientów i skutecznie rozwiniemy zakres świadczonych przez 4Frame usług- mówi Tomasz Magalski, Członek Zarządu w 4Frame.
Szymon Horaczuk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji we Wrocławiu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]