Dostosowując się do realiów dynamicznie rozwijającej się Warszawy, na przestrzeni 30 lat istnienia, formacja podlega ciągłym zmianom. Straż Miejsca ma nadzieję, że szersze wykorzystanie współczesnych środków komunikacji pomoże jej na bieżąco docierać z informacjami o służbie do jak największej liczby warszawianek i warszawiaków.
Po blisko 4 latach funkcjonowania na Twitterze, który z założenia jest platformą informacyjną, chce budować swoje społeczności także na Facebooku i Instagramie.
Zobacz również
Liczymy, że w ten sposób przybliżymy naszą pracę, a także lepiej poznamy potrzeby i opinie mieszkańców oraz gości Stolicy – wyjaśnia formacja.
Profil Straży Miejskiej m.st. Warszawy na Twitterze działa od listopada 2018 roku. Zgromadził ponad 2100 obserwujących. Pod względem liczebności – to największa społeczność obserwujących spośród wszystkich straży miejskich w Polsce.
Straż Miejska w Warszawie informuje, że media społecznościowe nie służą do zgłaszania interwencji i przypomina, że numer alarmowy Straży Miejskiej to 986. Działa on całą dobę i nie wymaga wybierania numeru kierunkowego (w przypadku wybrania go spoza granic Warszawy, rozmówca zostanie przekierowany do lokalnej straży miejskiej/gminnej lub na ogólnopolski numer alarmowy).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing