Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnić możliwość doświadczenia zbliżonego do zakupów stacjonarnych, postanowiła przenieść konsumentów do sklepów ulubionych brandów, w wirtualny sposób. Realizuje to, wykorzystując swój facebookowy profil, na którym odbywają się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy do sklepów Galerii Młociny zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, co nosić tej zimy oraz radzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.
Kolejnym sklepem, po marce Anataka, z którym Galeria Młociny rozpoczęła swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będzie salon marki Lee Cooper. Już 2 lutego o godzinie 18:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli ponownie rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji warszawskie centrum handlowe skontaktuje się z klientem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Zobacz również
Lee Cooper to najstarsza, europejska marka produkująca odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn. W ofercie brandu znajdziemy również buty i dodatki. Długoletnie doświadczenie, obecność w każdej subkulturze i eksport ubrań do wielu krajów sprawiły, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie.