Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach). Skierowana do młodszej części konsumentów gra jest prowadzona w całości na Facebooku. Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto.
Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.
Zobacz również
Autorzy koncepcji:
- Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
- Team: Mateusz Kamiński, Łukasz Wdowicz, Michał Gąsior
- Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach