Streetcom po raz kolejny dla Agros Nova

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię marketingu rekomendacji dla marki Łowicz, należącej do Agros Nova. W akcji udział weźmie 2200 Ambasadorek, które mają zbudować buzz online i offline na poziomie 1,6 mln.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Kampania dla firmy Agros Nova ma na celu poinformowanie konsumentek o nowej linii sosów egzotycznych marki Łowicz. Łowicz proponuje trzy nowe aromatyczne sosy: karaibski – słodko-pikantny z cytrusową nutą; seczuański – kwaśno-pikantny z nutą imbiru, oraz arabski – smak korzenny z nutą mięty. Dodatkowo do każdego słoika dołączony jest specjalny pojemnik w formie nakładki na wieczko, zawierający kompozycję ziół i przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Do projektu zaproszonych zostało 2200 Ambasadorek, w wieku 25-40 lat, które lubią eksperymentować w kuchni. W każdej paczce ambasadorskiej znalazło się między innymi 12 słoików sosów Łowicz oraz przewodnik zawierający przepisy kulinarne.

W ramach kampanii, Ekspertki zorganizują po trzy spotkania tematyczne ze znajomymi (arabskie, karaibskie oraz seczuańskie – zgodnie z nowymi smakami sosów). Będą na nich serwować dania na bazie produktów oraz rekomendować ich walory. Dodatkowo podzielą się swoimi opiniami na temat sosów Łowicz w social mediach.

Dzięki kampanii marketingu rekomendacji, Ekspertki poznają przyjemność i łatwość przygotowywania posiłków w orientalnych smakach. Przewidywany zasięg akcji wynosi 1,6 mln. To kolejny projekt realizowany dla firmy Agros Nova przez Streetcom i już drugi w tym roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing