Kampania dla firmy Agros Nova ma na celu poinformowanie konsumentek o nowej linii sosów egzotycznych marki Łowicz. Łowicz proponuje trzy nowe aromatyczne sosy: karaibski – słodko-pikantny z cytrusową nutą; seczuański – kwaśno-pikantny z nutą imbiru, oraz arabski – smak korzenny z nutą mięty. Dodatkowo do każdego słoika dołączony jest specjalny pojemnik w formie nakładki na wieczko, zawierający kompozycję ziół i przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.
Do projektu zaproszonych zostało 2200 Ambasadorek, w wieku 25-40 lat, które lubią eksperymentować w kuchni. W każdej paczce ambasadorskiej znalazło się między innymi 12 słoików sosów Łowicz oraz przewodnik zawierający przepisy kulinarne.
Zobacz również
W ramach kampanii, Ekspertki zorganizują po trzy spotkania tematyczne ze znajomymi (arabskie, karaibskie oraz seczuańskie – zgodnie z nowymi smakami sosów). Będą na nich serwować dania na bazie produktów oraz rekomendować ich walory. Dodatkowo podzielą się swoimi opiniami na temat sosów Łowicz w social mediach.
Dzięki kampanii marketingu rekomendacji, Ekspertki poznają przyjemność i łatwość przygotowywania posiłków w orientalnych smakach. Przewidywany zasięg akcji wynosi 1,6 mln. To kolejny projekt realizowany dla firmy Agros Nova przez Streetcom i już drugi w tym roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing