Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Polska ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono logo, strona www zyskała nową grafikę i funkcjonalności. Agencja stworzyła innowacyjny system, usprawniający zarządzanie unikatową społecznością ponad 230 tysięcy konsumentów, którzy biorą udział w kampaniach rekomendacji.
O autorze
1 min czytania 2013-03-12

Nowatorski system został stworzony specjalnie na potrzeby firmy, z uwzględnieniem dziewięcioletnich doświadczeń agencji w zakresie współpracy ze stale rosnącą i zmieniającą się społecznością Ekspertów. System uwzględnia najnowocześniejsze zdobycze technologii. Nowy mechanizm udoskonali metody weryfikowania i monitorowania oraz mierzenia działań uczestników kampanii w Internecie i w realu. Narzędzia pozwalają na budowanie zaawansowanych, wieloetapowych kampanii łączących działania offline i online, w tym stymulowanie i mierzenie aktywności Ekspertów w social media. Innowacyjny moduł analityczny i badawczy ułatwia precyzyjny dobór osób z grupy docelowej do każdej kampanii. Agencja może selekcjonować i dobierać uczestników kampanii według nieograniczonej liczby kryteriów – zgodnie z potrzebami klientów. Narzędzia dają również możliwość przeprowadzania złożonych projektów badawczych, a także pozwalają precyzyjnie ocenić aktywność i kontrolować jakość działań każdego członka społeczności indywidualnie, na przestrzeni czasu. Nowe mechanizmy intensyfikują także komunikację pomiędzy członkami społeczności. Stworzono testy wiedzy, które wspomagają proces edukacji Ekspertów. Szyte na miarę narzędzia pozwalają na gromadzenie i analizę danych, opinii, przygotowywanie analiz i raportów.

„Postanowiliśmy skorzystać z nowych możliwości technologicznych, wykorzystując jednocześnie swoje doświadczenia wynikające z 9-letniej praktyki w prowadzeniu kampanii rekomendacji. Społeczność jest naszą największą wartością i stanowi o wyjątkowości oferty Streetcom. Nasi Eksperci są świadomymi wyedukowanymi konsumentami, wybieranymi skrupulatnie do każdej kampanii, a nie przypadkowymi osobami z sieci. Nowy system pogłębi jeszcze edukację i umożliwi lepszą weryfikację wiedzy konsumentów m.in. na temat działań w ramach kampanii, produktów, marketingu i zasad współpracy z agencją. Tak wyjątkowa grupa stanowi o sile i efektywności naszych działań, a w konsekwencji o sukcesie klientów.” – powiedziała Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.

Strona ma zupełnie nowy wygląd. Zyskała również na funkcjonalności. Została podzielona na część korporacyjną, z pełną informacją o ofercie agencji, przeznaczoną dla klientów oraz część dla społeczności Streetcom. Adres pozostaje bez zmian: www.streetcom.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj